Nu med bækkenløsning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. november 2010

CA

ØØØØV Har været ved læge i dag og hun sagde BÆKKENLØSNING! Øv øv øv øv! Havde håbet det bare var de smerter der nu engang er i forbindelse med graviditet. Øv øv! Så jeg er sygemeldt fra det sted jeg er i aktivering. Nu ska jeg så have fundet ud af, om det betyder at jeg skal tilbage og side på jobcenteret(læs: beholde bil nr. 2 som er til salg, køre 60 unødige kilometer dagligt for at lære at skrive ansøgninger og finde ud af hvilken slags fugl jeg er) SUUUUK det gider jeg bare ikke. Ikke flere ansøgningsskrivningskurser til mig tak - jeg er gravid i uge 32 og får nok ikke lige et job - og da slet ikke nu hvor jeg er sygemeldt fra at arbejde...

Nej nej nej... Hvor er jeg træt af det!

Det var et surt opstød her midt i min selvmedlidenhed...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Sofia

Det er jeg ked af at høre.. Håber du kan mindske generne ved bækkenløsningen så meget som muligt, ved diverse forholdsregler.

Anmeld

15. november 2010

Diana...

Ahh mon ikke du bliver sygemeldt helt derfra også? 

Jeg er sygemeldt fra jobcenteret, jeg har også bækkenløsning og kan ikke side mere end MAX 20 min så jeg nød til at skulle ned at lægge. 

Vi er jo så tæt på nu så det ville da være ondsvagt andet. 

Rigtig god bedring med dig. 

Anmeld

15. november 2010

CA

Sofia skriver:

Det er jeg ked af at høre.. Håber du kan mindske generne ved bækkenløsningen så meget som muligt, ved diverse forholdsregler.

Håber jeg også. Nu har jeg da fået en masse tips og tricks og det hjælper forhåbentlig også rigtig meget at jeg ikke skal gå så meget på trapper og lave tunge løft mere.

Anmeld

15. november 2010

CA

Diana... skriver:

Ahh mon ikke du bliver sygemeldt helt derfra også? 

Jeg er sygemeldt fra jobcenteret, jeg har også bækkenløsning og kan ikke side mere end MAX 20 min så jeg nød til at skulle ned at lægge. 

Vi er jo så tæt på nu så det ville da være ondsvagt andet. 

Rigtig god bedring med dig. 

Åh du er i samme situation. Har du været sygemeldt længe? Ja, når nu det SKAL være kunne det være rart at blive fritaget for jobcenteret, for det ER jo bare fordi en regel er en regel at vi er i det system selvom vi er gravide. Desværre tror jeg ikke på en sygemelding fra jobcenter - min læge ville selv dø af kedsomhed hvis hun skulle gå hjemme, så hun synes at bare, man kommer ud af døren hver dag er alt godt. Tror ikke hun har prøvet jobcenteret, for jeg keder mig godt nok mere der end herhjemme... Mon man må tage symaskine med på jobcenter Er nemlig snart færdig med at hækle...

Anmeld

15. november 2010

DK

Ejj hvor træls for dig!

Anmeld

15. november 2010

Mettemus

Øv hvor træls! Sender et trøstekram og håber at det ikke blir for voldsomt.

Anmeld

15. november 2010

CA

Mettemus skriver:

Øv hvor træls! Sender et trøstekram og håber at det ikke blir for voldsomt.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.