Hvis man gerne vil have nummer 3..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. august 2008

Heidi.

Hej Piger

Sagen er den at vi gerne vil have et barn mere på et tidspunkt. Jeg er under uddannelse, og er først færdig til Marts, så det bliver først der efter.
Vi bor i en 3 værelses lejlighed på 92 kvm. Vores 2 piger deler værelse, uden problemer. Deres værelse er næsten 20 kvm stort. Vi kommer nok ikke til og flytte foreløbig da boligmarkedet er temmeligt usikkert.
Hvis vi stadig bor her når nummer 3 kommer, så ville vi sikkert kunne sove i stuen, og på den måde ville vi have et ekstra værelse.

Det jeg tænker meget på er om man kan bo i en 3 værelses med 3 børn. Altså i princippet kan man vel godt ikke? Det er der jo andre der gør, men jeg sprkulere bare meget over det..

Jeg kunne rigtig godt tænke mig og hører jeres mening om dette og jeres erfaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

Stumpen

Jeg har intet erfaring med det, da vi kun har mathilde.. Plus vi er vant til store arealer -både fra den lejlighed vi boede i før og så huset vi bor til leje i nu.. Så jeg har svært ved at forestille mig 5 mennesker på 92 kvm, men når det så er sagt, så er I jo 4 der nu.. Du siger at du først er færdig til marts, så om et par år vil nr. 3 først kræve mere plads, til den tid kan boligmarkedet jo have stabiliseret sig igen...
Jeg ville have svært ved at skulle bo/sove i stuen, så hellere bo sammen med nr. 3 i et års tid...

Men spændende med en mere, er I gået i gang med at øve eller fundere I over om det går??
(H) Anja..

Anmeld

18. august 2008

st

Det er vel et spørgsmål om indstilling om sådan noget kan lade sig gøre. Med det soveværelse I har nu, der kan I jo sagtens sove med en lille ny i hvert fald ½ år efter det er født. Det kommer selvfølgelig an på så meget, men sådan kunne man da vælge at gøre det. Pigerne kan da sagtens dele værelse noget tid endnu. Med mindre de absolut ikke enes.

Men lige umiddelbart ville jeg også synes at det er lige lidt nok plads når de bliver større. Men det er ud fra hvad jeg selv er vant til. Hvis I har mulighed for at komme ud ofte, så kan jeg da ikke se at det skulle være et problem. Måske lidt problematisk når de bliver lidt ældre. Men der har boligmarkedet nok stabiliseret sig noet mere. Så jeg synes da bare I skal gå i gang med projektet. ;)

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.