døsig, føler mig farværnede, alene hejmme. 112???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.751 visninger
81 svar
0 synes godt om
15. november 2010

NessaXenia

hej tøser, håber i kan give mig svar på nogle af mine spørgsmål:

jeg har hele formiddagen haft meget flimren for øjenene, haftt slem og dunkende hovedpine i 5 dage nu, det var for en 1½ times tiden siden hvor min hovedpine blev meget voldsom, mine ben begynfdte at sove og stikke voldsomt, det gør mine hænde også og nu gør min tunge det også.. jeg er meget dårlig og er alene hjemme, meget fraværende i hovedet.

bre at skrive dette her er meget svært for kan næsten ikke trykke på tasterne..

pleas hjælp

hvadd skal jeg gøre? 112 ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

blomst84

Jeg ville nok lige ringe til min læge og hvis du bliver mere døsig så ring 112, har du ikke en nabo, genbo el noget der kan komme over til dig...  

Anmeld

15. november 2010

Dansker I Holland

Nina Sophia skriver:

jeg har hele formiddagen haft meget flimren for øjenene, haftt slem og dunkende hovedpine i 5 dage nu, det var for en 1½ times tiden siden hvor min hovedpine blev meget voldsom, mine ben begynfdte at sove og stikke voldsomt, det gør mine hænde også og nu gør min tunge det også.. jeg er meget dårlig og er alene hjemme, meget fraværende i hovedet.

pleas hjælp

ring 112 med det samme søde!

Anmeld

15. november 2010

Tut

blomst84 skriver:

Jeg ville nok lige ringe til min læge og hvis du bliver mere døsig så ring 112, har du ikke en nabo, genbo el noget der kan komme over til dig...  

Jeg ville også lige ringe til min læge først.

Anmeld

15. november 2010

SoffiLine

Hej skat! Ja ring med det samme, eller evt ring til din mor, måske hun kan komme forbi? 

Du skal slet ikke være alene når du har det sådan der :s

Se at få ringet, jeg bliver helt bekymret!

til dig!

Anmeld

15. november 2010

LouiseNielsen

Jeg ville ringe til min læge og høre hvad de siger... Syntes de at der er grunlag for at sende en ambulance så gør de det....

Når jeg har migrene anfald har jeg det som du beskriver. Og det behøver man nu ik sende en ambulance for....

Anmeld

15. november 2010

Pena

Nina Sophia skriver:

pleas hjælp

Jeg ville nok i første omgang ringe til lægen, da du jo ikke helt endnu ligger og raller på gulvet. Det kan jo godt være alvorligt, men så vil lægen nok fortælle om du bør kontakte 112. Eller måske ringe til skadestuen, de kan vel også guide dig. For selvfølgelig er det ikke rart at have det så skidt, og frygte det værste.

Så skynd du dig at ringe til nogen der kan hjælpe dig, og hør hvad deres råd er. Det ville jeg gøre.

Håber da bare det er et lille ildebefindende, som ikke er alvorligt.

God bedring.

Anmeld

15. november 2010

NessaXenia

NR3ønskebarn skriver:

ring 112 med det samme søde!

tror du det er baby der er syg??

føler også det er dumt hvis der ikke er noget..

men føler jeg kan besvime når som helst, og jeg ligger vel og mærke ned på sofaen.. mine hænder og ben, og tunge sover meget,

Anmeld

15. november 2010

Becks

Nina Sophia skriver:

tror du det er baby der er syg??

føler også det er dumt hvis der ikke er noget..

men føler jeg kan besvime når som helst, og jeg ligger vel og mærke ned på sofaen.. mine hænder og ben, og tunge sover meget,

Ring til din egen læge eller til fødegangen

Anmeld

15. november 2010

Sabina92

Ring til lægen først, synes de der skal ringes 112 gør de det..

Du kan ske at skulle betale en "bøde" hvis det ikke er så alvorligt at ringe 112.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.