Bøger til uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2008

Charlotte_82

Hejsa...

Jeg starter som socialrådgiver studerende her pr 1 september :) Glæder mig for vildt :D

Men men men de bøger koster da bare helt vildt meget :( Eller det er nok fordi man oveni også skal anskaffe sig den der lovsamling som også lige koster 3000 kr oveni 8(

har kigget lidt på pensum.dk men der kan man ikke rigtigt finde ret mange af de bøger jeg mangler som brugt desværre.

Kan ikke rigtigt se at jeg kan finde råd til at skal købe alle bøger af nye desværre.

Nogen som kender andre sider hvor man kan finde brugte(men stadig bøger i god stand) bøger til scialrådgiver studiet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

Lise

På cbs hvor jeg læser har vi noget de kalder e-campus - der kan vi blandt andet købe og sælge bøger. Måske der er det samme hvor du skal læse...?

Hvis du må købe bøgerne fra nye, hvilket kan være en meget god ide med lovsamlinger f.eks., kan du finde ud af hvor du kan få dem billigst på www.bogpriser.dk

Kh. Lise

Anmeld

17. august 2008

Loggidut

www.qxl.dk

det kan være du kan finde dem der!

Anmeld

17. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
På dit studiested er der garanteret en opslagstavle med bøger til salg. Ellers har i sikkert et intranet hvor annoncerne er. Prøv der.

(H)

Anmeld

20. august 2008

Nadi

Prøv på www.saxo.com hvis du ikke allerede har købt bøger??
Jeg sparrede ca 1000,- ved at købe mine bøger derinde.

Held og lykke med dit studie :)

-Nadia

Anmeld

20. august 2008

Christinahr

jeg bruger også altid bogpriser.dk - har lige bestilt ved elounge.com og jeg sparede 1500 i forhold til hvis jeg havde købt i skolens boghandel.

Det er bare en stor post i vores budget hver gang jeg starter på nyt semester. Men nu ved jeg ikke lige hvordan din situation er, men man kan søge su til bøger.

Anmeld

2. september 2008

qp

Hej med dig :) Du skal simpelthen ind på blågårds plads - der ligger en boghandler der hedder pædagogisk bogklub og der kan du få rabat hvis du medbringer studiekort.
Ellers ville jeg da tro, at der kommer nogen ud på dit uddannelsessted engang om ugen og sælger bøger ? Det gjorde de da der hvor jeg læste ;-) Held og lykke med studiet ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.