Raadvad - Orkide, Bestik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.093 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Trine89

Heej med jer. 

Jeg samler på det bestik som hedder Orkide fra raadvad, men det har de så valgt at stoppe produktionen af og jeg mangler stadig 7 teskeer. 

nogen der måske skulle ligge inde med nogen som man måske kunne købe?? eller ved hvor man kan være heldig stadig at finde lidt rester.. har prøvet butikkerne i Nyborg og har hørt mig ad i nærmest alle butikker i Odense også.. 

Jeg mangler bare de 7 teskeer så har jeg til 12 personer

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

ekzunz

http://www.hjallerupisenkram.dk/RAADVAD/Orkid%C3%A9%20Bestik.html

Her har de knive, gafler og spiseskeer løst - men du kan jo prøve at ringe om de også har teskeerne. Ellers bliver du måske nødt til at købe et helt sæt...

Anmeld

15. november 2010

Trine89

Znuzke skriver:

http://www.hjallerupisenkram.dk/RAADVAD/Orkid%C3%A9%20Bestik.html

Her har de knive, gafler og spiseskeer løst - men du kan jo prøve at ringe om de også har teskeerne. Ellers bliver du måske nødt til at købe et helt sæt...

Mange tak for dit svar jeg vil under søge det med det samme.. 

Ville bare være træls at skulle starte forfra med at samle på noget når man jo egentlig er sååå tæt på mål.. hehe

Anmeld

15. november 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

Mange tak for dit svar jeg vil under søge det med det samme.. 

Ville bare være træls at skulle starte forfra med at samle på noget når man jo egentlig er sååå tæt på mål.. hehe

Det er en af årsagerne til, at jeg fremover handler et helt sæt i Ikea *GGGG* jeg giddder ikke det der fis med dem.

Anmeld

15. november 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Det er en af årsagerne til, at jeg fremover handler et helt sæt i Ikea *GGGG* jeg giddder ikke det der fis med dem.

men det er fordi det er det "fine" bestik og jeg startede da jeg lige efter min konfirmation (2003) med at samle så tænkte at jeg nok godt ville kunne nå det. men så var det så gået lidt i stå med at få det i fødselsdags-/julegave i et par år selvom de STADIG var en af de få ting der ALTID har stået på ønske seddel.. hmmmm

Anmeld

15. november 2010

Caroline86

jeg skal nok kigge i butikkerne heromkring om de skulle have dem

Anmeld

15. november 2010

Trine89

Caroline86 skriver:

jeg skal nok kigge i butikkerne heromkring om de skulle have dem

iiih mange tak smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.