Lidt pive/juble og spørge indlæg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Skouboe

lillespurv20 skriver:

Uhh kan og vil hellere overleve en uges tid med minus søvn end en mdr med 100 opvågninger

lærke har altid sovet igennem næsten, så det er helt vildt at hun vågner konstant for at spise.. Men om det måske os har noget at gøre med at der har været så mange ting her på det sidste

Er sikker på at det er det rigtige at nægte hende mad om natten, det er bare hårdt i mit moder når hun bliver trist over det, for så føler jeg mig så dårlig over det jeg gør

men må nok bare være stærk

Det kender jeg kun alt for godt. Jeg føler mig stadig som en elendig mor, der nægter mit barn mad om natten.

Hun er jo kun 3½ måned, så jeg kan ikke forvente at hun kan klare sig uden mad om natten, men faktum er at hun de sidste 2 dage - for første gang i hele sit liv - har spist hvad hun bør på et døgn, så det hjælper jo... hold ud og hæng i og tro på at du gør hvad der er rigtigt for dig og dit barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Koen.

Skouboe skriver:

Det kender jeg kun alt for godt. Jeg føler mig stadig som en elendig mor, der nægter mit barn mad om natten.

Hun er jo kun 3½ måned, så jeg kan ikke forvente at hun kan klare sig uden mad om natten, men faktum er at hun de sidste 2 dage - for første gang i hele sit liv - har spist hvad hun bør på et døgn, så det hjælper jo... hold ud og hæng i og tro på at du gør hvad der er rigtigt for dig og dit barn

ja så er det jo det hele værd for jer Vi starter fra i aften og så må vi bare klø på

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.