Lillemåsen som kunst. Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.069 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Noneother

Vi har lige haft en fotosession med lillemanden, med henblik på at ha´noget fed og anderledes kunst at hænge op på væggen.

Jeg har lige fået en mail med de første par billeder, og synes selv at han har ramt min stil meget godt, og er helt syg med de spøjse ansigtsudtryk han har så mange af.

men hvad siger i? 
Er det ok vægudsmykning ..? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

twinboys

Fede fede billeder er vild med billede 1 og 3.... wauuuuw de er gode...

Anmeld

14. november 2010

B&J

Noneother skriver:

Vi har lige haft en fotosession med lillemanden, med henblik på at ha´noget fed og anderledes kunst at hænge op på væggen.

Jeg har lige fået en mail med de første par billeder, og synes selv at han har ramt min stil meget godt, og er helt syg med de spøjse ansigtsudtryk han har så mange af.

men hvad siger i? 

åhh nummer 2 hhiihihihi man må ikke grine men nej hvor ser han sød ud...  og nummer 3 sikke et dejlig smil og ja det bliver et smukt væg billede

Anmeld

14. november 2010

Henri84

Genialt

Anmeld

14. november 2010

mariamiss6

Noneother skriver:

men hvad siger i? 

Ja for fanden de er fede de billeder der....

Du kunne jo lave en serie med dem med sjove udtryk, på 1 væg, og på en anden væg det rigtig flotte med det sorte får der

Anmeld

14. november 2010

Noneother

mariamiss6 skriver:

Ja for fanden de er fede de billeder der....

Du kunne jo lave en serie med dem med sjove udtryk, på 1 væg, og på en anden væg det rigtig flotte med det sorte får der

Det var faktisk osse noget i den retning jeg havde tænkt. Der er jo mange flere, har bare fået en lille "smagsprøve" på dem idag.

Jeg synes bare det er en fed personlig måde ar udsmykke på, i stedet for en masse dyre malerier og what not.

Anmeld

14. november 2010

merle2010

hold da k.... hvor er de bare FEDE.. hvem har dog taget sådan nogle fantastiske billeder... er helt vild med nr 1 og 3.. og hvor er han dog fantastisk den lille mand..  hold da op, er helt rundtosset nu..

Anmeld

14. november 2010

Noneother

merle2010 skriver:

hold da k.... hvor er de bare FEDE.. hvem har dog taget sådan nogle fantastiske billeder... er helt vild med nr 1 og 3.. og hvor er han dog fantastisk den lille mand..  hold da op, er helt rundtosset nu..

Tak  

Det har Brian aka. BBL Photography. Hvis du kigger i mine oprettede debatter er der en lille omtale af ham.

Anmeld

14. november 2010

mariamiss6

Noneother skriver:

Det var faktisk osse noget i den retning jeg havde tænkt. Der er jo mange flere, har bare fået en lille "smagsprøve" på dem idag.

Jeg synes bare det er en fed personlig måde ar udsmykke på, i stedet for en masse dyre malerier og what not.

Ja de er sgu gode de billeder altså.... Jeg havde klart hængt dem op

Anmeld

14. november 2010

Chamomile

Rigtig skønne billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.