Bumbostol i flot lilla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
602 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Mary

Vi vil gerne sælge vores Bumbostol for 150 kr. Den fejler ikke noget  Vi bor i vestsjælland, men kommer både til Århus og Aalborg med jævne mellemrum. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Loa

Hvad er "alderen" til den? Og fordelen ved den fremfor skråstol/højstol?

Anmeld

14. november 2010

Thalia

Loa skriver:

Hvad er "alderen" til den? Og fordelen ved den fremfor skråstol/højstol?

I forhold til skråstolen er der ingen fordel. Hvis du kigger TÆNKs hjemmeside kan du se den artikel de for nyligt lavede om stole til børn

Anmeld

14. november 2010

Mary

Den er en 3 år gammel ca. Men det ikke noget man kan se på den. Der er ingen mærker, skrammer eller huller deri. Den er rimelig svær at ødelægge pga materialet, hvis jeg vove at påstå. 

Vi har både brugt skråstol og bumbo. Bumboen har været rigtig god i situationer som på billedet. Altså under madlavning eller andre ting hvor ungerne gerne vil kigge med  Og så synes jeg personligt at den er genial når de skal spise, så længe de ikke kan sidde selv. I en skråstol ligger de jo ned. 

Det er bare mine personlige erfaringer med den. 

Anmeld

14. november 2010

steph0804

Thalia skriver:

I forhold til skråstolen er der ingen fordel. Hvis du kigger TÆNKs hjemmeside kan du se den artikel de for nyligt lavede om stole til børn

kan du linke til artiklen, kan ikke finde den.

Anmeld

14. november 2010

Mary

I øvrigt vil jeg ikke udtale mig om hvilken alder den svarer til, da den må være op til en enkelte af vurdere hvornår barnets ryg er stærk nok, men vi har brugt den fra 5 mdr ca. og indtil hun kunne sidde selv. 

Det er ikke enten skråstol eller bumbostol. Vi har som sagt brugt begge dele, men ville ikke kunne have undværet skråstolen i de første måneder. Har dog aldrig brugt nogle af stolene overdrevet meget. Derfor fremstår bumboen også så fin. Den er god i spisesituationer specielt synes jeg. 

Anmeld

29. november 2010

Mary

Solgt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.