Tænker på hvordan dælen den fødsel kommer til at blive for os..!! IHH har så mange grubler om den. Glæder mig helt sindsygt men frygter faktisk også at det ender i rent kaos ligesom Tinos fødsel..!
Havde veer i 3 døgn, vandafgang i 25 timer, vestorm i knap 14 timer, hans hjerterytme faldt til 51 - han fik taget flere prøver fra hovedet mht. til iltmængden, blev taget med kop hvor den i første omgang sprang af, De prøvede at sætte elektroder på hans hoved 7 gange, og sidste gang nåede de at sætte sig fast men ud kom en teletobbies med to frække antenner som blev klippet over..!! Blev opereret 1time efter fødslen da moderkagen ikke kom ud, en KÆMPE flænge i urinrøret, havde kateter 24 timer EFTER fødslen. fik lagt en epi.blokade som virkede 40min derefter virkende den ikke, samtidig glemte de at tage det der lille rør ud - så da jeg kom på patienshospitalet måtte de tage den ud altså godt 23 timer EFTER operationen - og der var huden altså ved at lukke sig godt sammen om det her rør..!!
Måske jeg bare blir lidt skræmt over at det faktisk er på tirsdag at jeg skal sættes igang - og tanken om ikke at vide hvordan det mon går er SÅ skræmmende, men også spændende..!! Frygter at ligge 3 døgn endnu engang.. For nogle af jer ved at jeg nu har været i fødsel rimelig mange gange men hvor det er gået i sig selv igen..!!
Samtidig fik jeg jo at vide i Torsdags af en overlæge som undersøgte mig at jeg allerede var begyndt at åbne mig og var åben på størrelse med en 5krone - Jamen øhh.. Så kan de jo nok ikke lægge stikpiller op eller? - Mon så ikke de tager vandet?!... Ja egentlig er jeg klar parat og glæder mig smadder meget men sidder også med en skræk om at det hele skal ende som med Tino..!!
Ja undskyld det blev rimelig langt - men havde lige brug for at skrive mine tanker ned..!!
1000 mange gange tak for ALT jeres støtte og opbakning - og ikke mindst tak fordi du læste med i mine tanker og spekulationer..
Knus fra Maria
Anmeld