Hvad gør man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. november 2010

havenielsen

Hej alle

Jeg står og skal føde en skøn prinsesse her til januar, har en dejlig datter på 2,5 i forvejen, men vi har snakket frem og tilbage, hvad gør vi hvis min mands forældre ikke når at komme i tide, de skal køre 1,5 time for at komme her op, og passe vores datter. Men hvad gør vi hvis de ikke når det, er der nogen der har stået i sådan en situation før, selvfølgelig kan manden være hos hende, men han vil jo også gerne være med til fødslen..

Tanker fra Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Muffinmus

regner du med at føde på under 2 timer???Altså, alt efter hvordan du fødte sidste gang, så ville jeg da give dig mindst 4 timers tid, og sikkert også 6:-)Men igen, sker det hurtigere tager i hende da bare med til der er nogen der lige kan atge over. Går det virkeligt så stærkt for dig med at føde er det jo bare at ringe og sige at i mødes på fødestuen i stdet for, så kommer de jo bare og henter hende der:-)Her gik der 8, 5 timer før lillesøster kom ud, så der var MERE end rigeligt med tid til både at pakke, og vente på babysitter:-)

Anmeld

14. november 2010

sandratobias

havenielsen skriver:

Hej alle

Jeg står og skal føde en skøn prinsesse her til januar, har en dejlig datter på 2,5 i forvejen, men vi har snakket frem og tilbage, hvad gør vi hvis min mands forældre ikke når at komme i tide, de skal køre 1,5 time for at komme her op, og passe vores datter. Men hvad gør vi hvis de ikke når det, er der nogen der har stået i sådan en situation før, selvfølgelig kan manden være hos hende, men han vil jo også gerne være med til fødslen..

Tanker fra Sabrina

Kan desværre ikk svare dig har ikk prøvet det endnu, men læser lige med her, for har tænkt det samme... Ska snakke lidt frem og tilbage med jordemoderen om det næste gang jeg ska der op... 

Sandra - Uge 25+0

Anmeld

14. november 2010

>>Carina<<

I ka måske ringe til dem så snart der er tegn på veer!? :-)

Anmeld

14. november 2010

Malthes mor

Har I ikke nogle gode venner lige i nærheden, som kan komme - enten for at hente hende eller for at være hjemme, sammen med hende.

Kommer helt an på hvilket tidspunkt du får veer.

Anmeld

14. november 2010

Mumto3

Hvis jeres datter går i vuggestue eller dagpleje, er der så ikke nogle børn derfra jeres datter kan være hos indtil farmor og farfar kommer?

Anmeld

14. november 2010

havenielsen

MariaE skriver:

regner du med at føde på under 2 timer???Altså, alt efter hvordan du fødte sidste gang, så ville jeg da give dig mindst 4 timers tid, og sikkert også 6:-)Men igen, sker det hurtigere tager i hende da bare med til der er nogen der lige kan atge over. Går det virkeligt så stærkt for dig med at føde er det jo bare at ringe og sige at i mødes på fødestuen i stdet for, så kommer de jo bare og henter hende der:-)Her gik der 8, 5 timer før lillesøster kom ud, så der var MERE end rigeligt med tid til både at pakke, og vente på babysitter:-)

Min første fødsel gik stærk, men håber da på det bedste. Men det er bare tankerne der flyver rundt i hovedet, og når du skriver det sådan, kan jeg da godt se -Hvorfor skulle de ikke kunne nå og komme :-).. Men tak for det hurtige svar..

Anmeld

15. november 2010

Rockertand

havenielsen skriver:

Min første fødsel gik stærk, men håber da på det bedste. Men det er bare tankerne der flyver rundt i hovedet, og når du skriver det sådan, kan jeg da godt se -Hvorfor skulle de ikke kunne nå og komme :-).. Men tak for det hurtige svar..

Vil da lige sige, at hvis dit vand går først, uden veer - så skal du møde på fødeafdelingen senest 2 timer efter til vurdering (det var de retningslinjer, vi fik oplyst, har født indenfor det sidste halve år), så det kan godt være, at det bliver lidt presset med tid.

Vi stod dog sådan nogenlunde i samme problematik, og vi fik besked på at tage vores barn med i yderste konsekvens (det havde de i øvrigt oplevet rigtig mange gange).

Anmeld

15. november 2010

SussieThyssen

havenielsen skriver:

Hej alle

Tanker fra Sabrina

Jeg ville da helt klart alliere mig med en nabo eller en forældre fra pasningsstedet eller lignende...der må vel være muligheder nok.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.