Jeg er stolt, bange, skræmt og evig spændt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.576 visninger
40 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Becks

Vægten siger nu minus 16 kg - Kun 4 kg til jeg er i mål!!!! Jeg skal tabe mere, men de 20 kg var målet for, at jeg kunne blive insemineret - Det er sgu da vildt!! Har aldrig haft gejsten og viljen for at tabe mig, lysten har altid været der, men har ikke kunne fuldføre det - Men det skulle en tanke om baby, livet som alene mor nok lave om på! Nu sidder jeg her 16 kg lettere..

Jeg er skræmt ved tanken, om hvad der kommer til og ske.. Det er en drøm, der snart går i opfyldelse, at JEG skal være mor! Bange fordi jeg skal klare det alene, og evig spændt fordi jeg ved at JEG KAN klarer det..

Det er underligt, at sidde her og planlægge et barn, købe noget sæd osv. Men jeg ved det er det rigtige for mig! Mit liv kører på skinne, økonomien er iorden osv.

Jeg er ikke så gal på min krop mere, over at jeg fik PCO.. Jeg har lært og acceptere det, fordi jeg ved at jeg kan få børn - Med hjælp.. Jeg har accepteret, at jeg ikke har fundet manden endnu, som jeg skulle have planlagt babyer med, jeg har accepteret, at dette her er noget jeg må klarer alene - Og jeg skal nok gøre det godt! Har lært og elske mig selv, som den jeg er, og ikke som den andre vil have mig til og være..

Manden skal nok komme før eller siden, det bliver bare baby først - Så må han tage den med også...

Jeg er bare stolt, bange, skræmt og evig spændt - På én og samme tid!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

QueDee

Dét er sgu flot! Godt gået - og held og lykke med det hele

Anmeld

14. november 2010

Becks

QueDee skriver:

Dét er sgu flot! Godt gået - og held og lykke med det hele

1000 tak

Anmeld

14. november 2010

Moar'en

Sad bare og smilte af alle de skønne ting du skriver om dig selv, hvor er det dejligt du har accepteret det hele. Jeg er sikker på du bliver en go' mor

Ville ikke så meget andet end at sende dig en stor krammer

Anmeld

14. november 2010

Becks

Moar'en skriver:

Sad bare og smilte af alle de skønne ting du skriver om dig selv, hvor er det dejligt du har accepteret det hele. Jeg er sikker på du bliver en go' mor

Ville ikke så meget andet end at sende dig en stor krammer

Takker søde 

Ja, det er mærkeligt, at man fra den ene dag til den anden, elsker sig selv mere 

Anmeld

14. november 2010

Moar'en

Tutter skriver:

Takker søde 

Ja, det er mærkeligt, at man fra den ene dag til den anden, elsker sig selv mere 

Det er fantastisk. Og snart kan du få lov at give alt den kærlighed videre til et lille nyt menneske

Anmeld

14. november 2010

Becks

Moar'en skriver:

Det er fantastisk. Og snart kan du få lov at give alt den kærlighed videre til et lille nyt menneske

DET glæder jeg mig til <3<3<3

Anmeld

14. november 2010

Je@nne

Hold nu op for et smuk indlæg du har skrevet. Sidder næsten og får tårer i øjnene.

Du er og har altid været en super sej tøs. Og jeg synes du har klaret det hele enormt flot, helt tilbage fra den dag du fik besked om din PCO og de kun gav dig 5% chance for at blive gravid, hvis ikke jeg husker galt!
Er vanvittig stolt af dig og er så glad på dine vegne over at du har accepeteret tingene som de er og ikke mindst har lært at elske dig selv for den helt igennem fantastisk dejlig pige du er.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du bliver en rigtig god mor. Du har så meget kærlighed at give af. Glæder mig til at følge dig gennem det hele.

Stort knus til dig

Anmeld

14. november 2010

Becks

Je@nne skriver:

Hold nu op for et smuk indlæg du har skrevet. Sidder næsten og får tårer i øjnene.

Du er og har altid været en super sej tøs. Og jeg synes du har klaret det hele enormt flot, helt tilbage fra den dag du fik besked om din PCO og de kun gav dig 5% chance for at blive gravid, hvis ikke jeg husker galt!
Er vanvittig stolt af dig og er så glad på dine vegne over at du har accepeteret tingene som de er og ikke mindst har lært at elske dig selv for den helt igennem fantastisk dejlig pige du er.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du bliver en rigtig god mor. Du har så meget kærlighed at give af. Glæder mig til at følge dig gennem det hele.

Stort knus til dig

Tak :-*

Jo det var 5 %

Årh 1000 tak 

Anmeld

14. november 2010

Becks

Je@nne skriver:

Stort knus til dig

Er sikker på du også bliver en kanon mor, og Mat bliver en super daddy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.