Doo Doo bamse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. november 2010

NoName

Hejsa,

er der nogen der har erfaringer med sådan en bamse her???

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1715

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

JacobsMoar

noname skriver:

Hejsa,

Ooh ja.. Vi fik den af svigermor, da kæresten var helt vild med ideen !!

Både og.. Ilfg. kæresten virker den nogle gange, andre gange ikke (jeg holder dog på at det ikke er den der har fået ham til at falde til ro, for tror ikke den hjælper på ondt i maven )

Manden i butikken fortalte højt og flot om hvilken fantastisk bamse det er.. Han skal vist have en pris for årets sælger 

Men man skal aldrig sige aldrig.. Måske vores søn bare har ligget så længe i livmoderen at han er træt af lyden

Anmeld

14. november 2010

bullerbassen

noname skriver:

Hejsa,

Vi havde en til Silas og vi var rigtig glade for den.. Han var til tider meget urolig og her hjalp bamsen - Han faldt hurtig til ro.

Bamsen starter automatisk med at spille ved gråd og slutter efter nogle minutter - Det virkede her - Så kan kun anbefale den

Anmeld

14. november 2010

NoName

Bromberg skriver:

Ooh ja.. Vi fik den af svigermor, da kæresten var helt vild med ideen !!

Både og.. Ilfg. kæresten virker den nogle gange, andre gange ikke (jeg holder dog på at det ikke er den der har fået ham til at falde til ro, for tror ikke den hjælper på ondt i maven )

Manden i butikken fortalte højt og flot om hvilken fantastisk bamse det er.. Han skal vist have en pris for årets sælger 

Men man skal aldrig sige aldrig.. Måske vores søn bare har ligget så længe i livmoderen at han er træt af lyden

God humor...

men det er så både gode og dårlige erfaringer du har med den... Sådan er det vist med meget af det gøgl man kan få

Anmeld

14. november 2010

NoName

bullerbassen skriver:

Vi havde en til Silas og vi var rigtig glade for den.. Han var til tider meget urolig og her hjalp bamsen - Han faldt hurtig til ro.

Bamsen starter automatisk med at spille ved gråd og slutter efter nogle minutter - Det virkede her - Så kan kun anbefale den

Super fint - det var lige det jeg håbede på...

tænker lige om det måske er forsent at anskaffe sig bamsen når hun nu er næsten 4 mdr gammel?????

Anmeld

14. november 2010

JacobsMoar

noname skriver:

God humor...

men det er så både gode og dårlige erfaringer du har med den... Sådan er det vist med meget af det gøgl man kan få

Jep.. Eller mest dårlige.. Men kan se at en anden har svaret at den virker, måske jeg abre skal give den en chance mere

Anmeld

14. november 2010

bullerbassen

noname skriver:

Super fint - det var lige det jeg håbede på...

tænker lige om det måske er forsent at anskaffe sig bamsen når hun nu er næsten 4 mdr gammel?????

Kan ikke huske hvornår vi købte den - Købte en brugt, da den jo anbefalede den fra fødslen...

Tror faktisk Silas var omkring 2 måneder, da jeg købte den. Tænkte det måtte bære eller briste. Ja var ski nok lidt desperat

Ville næsten gøre hvad som helst for at han skulle få lidt ro , Silas var meget sensitiv ( staves ) og her hjalp det altså så han fik lidt ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.