Børn og idræt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

mcm

kan se der har været et indlæg om hvad i selv går til, men hvad med jeres børn?

Og er der nogen der ved hvor tidligt man kan starte til håndbold og evt. kender nogen steder gerne i Kbh?

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

Pia.

Mikkel min den store på 9 år går til svømning men lysten til dette er først kommet for et år siden.
Mille den mellemste på 5 år går til gymnastik og ridning det startede hun på i sommers, der er ingen af dem der har ønsket at gå til noget før sidste år...
den mindste mads på 2 år går ikke til noget endnu, men han er jo heller ikke så stor og kan ikke sige hvad han lyster,så det bliver da spændende hvad der lige er ham...

Tror at Eva kan hjælpe dig med håndbold spørgsmålet, hendes kæreste og drenge eller den ene af dem går vist til håndbold - så håber hun ser dit spørgsmål.

Knus Pia.

Anmeld

18. februar 2008

Honningblomst

Og her er Eva så;)
Ja, min den store går til håndbold og startede til efteråret. han er ti år og først nu rigtig interesseret i at gå til noget.
Han har været startet med sin lillebror for et par år siden, men for den lilles vedkommende var det bare ikke så sjovt...det var ikke håndbold men mere bare rende rundt og finde på noget at bruge tiden til. Han var lige blevet 3 år dengang og den samme erfaring gjorde vi os da han prøvede fodbold og var der én gang. Jeg tror børn skal have lidt forståelse for spillet før det bliver sjovt...indtil da ville gymnastik nok have været et alternativ, hvis der skulle findes et.;)
Nu går han ikke til noget og det kommer han heller ikke til før han selv har et ønske om noget og det har han ikke...og så synes jeg også der er nok i hans hverdag, uden jeg skal finde på noget...så det er børnenes valg og derfor går Konrad på knap 2 år selvfølgelig heller ikke til noget...
Knus Eva...som selv har gået til gymnastik, svømning, tennis, bordtennis, sejlads og håndbold....men nu nøjes med en løbetur.*S*

Anmeld

18. februar 2008

Honningblomst

Glemte helt...min den mellemste går i Idrætsbørnehave og der starter den lille også til efteråret...der går de til løb og leg én gang om ugen i en hal og så svømmer de hver fjerde uge og inde som ude i børnehaven er der mulighed for at røre sig...det er et super koncept, synes jeg.
Knus..

Anmeld

18. februar 2008

A.I.G.

Glemte helt...min den mellemste går i Idrætsbørnehave og der starter den lille også til efteråret...der går de til løb og leg én gang om ugen i en hal og så svømmer de hver fjerde uge og inde som ude i børnehaven er der mulighed for at røre sig...det er et super koncept, synes jeg.
Knus..

Anmeld

18. februar 2008

A.I.G.

Hmmm er lidt novice, så jeg klokkede i det Eva !

Det lyder som et fedt koncept med idrætsbørnehave, gid vi havde det her i KBH.

Min datter på 2½ år går til rytmik ca. 1 gang om ugen,men det er kun fordi jeg går hjemme med hende.
ellers ville jeg vente lidt og lade hende melde ud....

VH Anette (med det første indlæg her)

Anmeld

18. februar 2008

Honningblomst

Ej, Anette:D....Dejligt at "se" dig herinde.:) Velkommen til..
Ja, det er rigtig godt med den børnehave...så selvom man bor heeeeelt hernede på landet, så er der da noget som fungerer;)
Knus...

Anmeld

18. februar 2008

Katjaro

I følge google findes der faktisk Idrætsbørnehaver i Kbh.

Blandt andet Ryvang 2 http://www.ryvang2.dk/omidraetsboernehaven.asp

Desuden synes jeg at der også blev anlagt en på Enghavevej i samarbejde med Ajax håndbold... men det kan være jeg tager fejl.

Med hensyn til sport så går vores 3 årige til svømning - det er dog sammen med moren her

hilsen Katja

Anmeld

18. februar 2008

Honningblomst

Åh ja, svømning glemte jeg da helt.:)
Mine tre drenge går med deres far til svømning hver lørdag og det nyder de alle...og så kan mor her få gjort rent i ro og mag.;)
Eva...som elsker at få rørt mig, men ikke rigtig kan finde tiden til det:S

Anmeld

18. februar 2008

A.I.G.

Tak Katja, det vil jeg undersøge nærmere...

KH Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.