Og her er Eva så;)
Ja, min den store går til håndbold og startede til efteråret. han er ti år og først nu rigtig interesseret i at gå til noget.
Han har været startet med sin lillebror for et par år siden, men for den lilles vedkommende var det bare ikke så sjovt...det var ikke håndbold men mere bare rende rundt og finde på noget at bruge tiden til. Han var lige blevet 3 år dengang og den samme erfaring gjorde vi os da han prøvede fodbold og var der én gang. Jeg tror børn skal have lidt forståelse for spillet før det bliver sjovt...indtil da ville gymnastik nok have været et alternativ, hvis der skulle findes et.;)
Nu går han ikke til noget og det kommer han heller ikke til før han selv har et ønske om noget og det har han ikke...og så synes jeg også der er nok i hans hverdag, uden jeg skal finde på noget...så det er børnenes valg og derfor går Konrad på knap 2 år selvfølgelig heller ikke til noget...
Knus Eva...som selv har gået til gymnastik, svømning, tennis, bordtennis, sejlads og håndbold....men nu nøjes med en løbetur.*S*
Anmeld