Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Piva skriver: Flyverdragt str 80 - meget fin Hjemmesko fra En gry og sif - helt nye str 22 IdaT abebluse str 80 og katvig bluse str 80 - aben solgt Bluse med tekst str 80 og ny vest med palietter str 86 - begge fra Name it Fed Norlie strik i bomuld og uld str 80 sælges - byd Buksedragt fra Name it str 80 - den er desværre begyndt at gå op i smockelastikken men mon ikke det kan syes? ellers meget fin Noanoa bælte str 98-104 - er brugt 1 gang så fremstår som nyt BYD på alle disse skønne sager
Flyverdragt str 80 - meget fin
Hjemmesko fra En gry og sif - helt nye str 22
IdaT abebluse str 80 og katvig bluse str 80 - aben solgt
Bluse med tekst str 80 og ny vest med palietter str 86 - begge fra Name it
Fed Norlie strik i bomuld og uld str 80 sælges - byd
Buksedragt fra Name it str 80 - den er desværre begyndt at gå op i smockelastikken men mon ikke det kan syes? ellers meget fin
Noanoa bælte str 98-104 - er brugt 1 gang så fremstår som nyt
BYD på alle disse skønne sager
op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
den der bluse "jeg er sød..." . Hvad skal du havde for den inkl porto ?
amandamh skriver: den der bluse "jeg er sød..." . Hvad skal du havde for den inkl porto ?
Ej sorry kan se den er solgt - det er længe siden derfor har jeg glemt at få den taget af. Har en anden her https://www.baby.dk/debat/106233pi1/toej--piger/pigetoej-saelges.aspx#GoToMessage Der står også noget på. Kan ikke huske hvad men kan gå ned og se efter, hvos du er interesseret
Pia
Piva skriver: Ej sorry kan se den er solgt - det er længe siden derfor har jeg glemt at få den taget af. Har en anden her https://www.baby.dk/debat/106233pi1/toej--piger/pigetoej-saelges.aspx#GoToMessage Der står også noget på. Kan ikke huske hvad men kan gå ned og se efter, hvos du er interesseret Pia
Det okay, de var for at være lidt "sjov" til farsdag
amandamh skriver: Det okay, de var for at være lidt "sjov" til farsdag
skal jeg kigge efter hvad der står på den anden jeg har?
Piva skriver: op
Piva skriver: skal jeg kigge efter hvad der står på den anden jeg har?
Hvis det ikke er for meget ballade ..
amandamh skriver: Hvis det ikke er for meget ballade ..
"HVad lavede de egentlig før de fik mig" det er teksten på blusen.
Sofia24 skriver: Hvad kan Katvig-blusen koste?? Den er da brun-stribet ikke??
Hvad kan Katvig-blusen koste?? Den er da brun-stribet ikke??
Jo den er brun stribet. Tænker 70 incl - er meget pæn i stand. Interesseret?
Piva skriver: Jo den er brun stribet. Tænker 70 incl - er meget pæn i stand. Interesseret?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128