Kattekyllingen 8+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

VNB

kitty skriver:

Hihi, ja mænd!!

Spurgte manden lige før, hvad han ønsker sig i julegave... Han ønskede sig egentlig en fatboy, men nu var han ved at få en fat wife i stedet.... Han redede lige sig selv ved at grine kærligt bagefter.. Ellers havde han fået et hormon-los i numsen!

han er vist en meget modig mand!

hahaha men en vis form for sort humør må man jo alligevel give ham at han har

Held og lykke med ham når du når til 37 uge... DER kan man tale om at være blevet "tyk" !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Så nåede vi 8+3. Har taget 200 gr på siden testdag, men kæresten synes alligevel jeg har nået "Frk. Fedberg-stadiet".. Jeg kalder det mere diskret "har spist for meget-stadiet".. Men ja, den begynder at bule lidt... Bare ikke på den gravide måde

Sååå fin mave, Anna! 

Anmeld

19. november 2010

businesstigger

havde helt misset din mave opdatering. Så fin en mave du har. Og det med at du føler det ser mere ud som du bare har spist for meget - sådan føler jeg stadig folk ind i mellem kigger på mig når jeg ellers er pakket ind i vinterjakke og det hele.

Anmeld

19. november 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

havde helt misset din mave opdatering. Så fin en mave du har. Og det med at du føler det ser mere ud som du bare har spist for meget - sådan føler jeg stadig folk ind i mellem kigger på mig når jeg ellers er pakket ind i vinterjakke og det hele.

Tak, ven!! Jeg fik hug fra lægen igår, over min vægt og BMI, så det har jeg gået og mugget over igår og idag.. Men det kan jo ikke nytte noget, jeg vejer bare for meget.

Nyt billede skulle gerne komme i morgen. Og jeg tror der er sket noget.. Jeg kan godt begynde at mærke den stritter lidt mere, mest om aftenen!

Jeg synes ikke det ligner du har spist for meget. Jeg synes du ser meget flot, gravid ud!!

Anmeld

19. november 2010

Mormilla

Det er da en sød lille mave du har der

Anmeld

19. november 2010

businesstigger

kitty skriver:

Tak, ven!! Jeg fik hug fra lægen igår, over min vægt og BMI, så det har jeg gået og mugget over igår og idag.. Men det kan jo ikke nytte noget, jeg vejer bare for meget.

Nyt billede skulle gerne komme i morgen. Og jeg tror der er sket noget.. Jeg kan godt begynde at mærke den stritter lidt mere, mest om aftenen!

Jeg synes ikke det ligner du har spist for meget. Jeg synes du ser meget flot, gravid ud!!

Jeg forstår ikke hvorfor du sådan får hug. Du ser ikke større ud end jeg var før jeg blev gravid. Og jeg er selvfølgelig ikke en slim model men heller ikke smelde fed.

Jeg vil glæde mig til at se dit nye billede!

Anmeld

19. november 2010

Riksen

Det er da en rigtig fin bule, du har. Slet ikke en Frk. Fedberg-bule. Synes bestemt du begynder at se gravid ud. Og så er det jo forskelligt fra person til person, hvornår man buler ud.

Anmeld

19. november 2010

lisbethita

kitty skriver:

Så nåede vi 8+3. Har taget 200 gr på siden testdag, men kæresten synes alligevel jeg har nået "Frk. Fedberg-stadiet".. Jeg kalder det mere diskret "har spist for meget-stadiet".. Men ja, den begynder at bule lidt... Bare ikke på den gravide måde

Jeg synes da du ser flot ud

Anmeld

19. november 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor du sådan får hug. Du ser ikke større ud end jeg var før jeg blev gravid. Og jeg er selvfølgelig ikke en slim model men heller ikke smelde fed.

Jeg vil glæde mig til at se dit nye billede!

De skal jo nok bare sige det... Jeg ved det ikke.. Men jeg vælger at prøve at lukke ørene... For ellers kan jeg jo gå og være deprimeret over det hele graviditeten, og det har jeg altså ikke tænkt mig at spilde den på

Vi må se, om bjørnen gider stå op og tage billede i morgen Jeg vågner altid så tidligt i weekenden. Og i hverdagene er jeg ikke til at sparke ud

Anmeld

19. november 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Det er da en rigtig fin bule, du har. Slet ikke en Frk. Fedberg-bule. Synes bestemt du begynder at se gravid ud. Og så er det jo forskelligt fra person til person, hvornår man buler ud.

Ja, der er forskel. Jeg har jo siddet og kigget alle mavebilleder herinde, og jeg tror jeg er en af de hurtige. Jeg er lidt spændt på at se billedet i morgen tidlig, for nu tror jeg rigtig man begynder at kunne se noget. Synes det er tidligt i uge 10, og så alligevel ikke. For jeg tror sa alle gravide glæder sig til at få mave, og kunne strutte om kap

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.