Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ace skriver: Det kommer an på hvilken kommune du er i . Jeg fik intet ekstra fra 12. uge! Fik en helt normal kontanthjaelp. Indtil jeg havde født, så fik jeg 12.000 et eller andet før skat altså ca. 9.500,- udbetaltDet var Skive Kommune
Det kommer an på hvilken kommune du er i . Jeg fik intet ekstra fra 12. uge! Fik en helt normal kontanthjaelp. Indtil jeg havde født, så fik jeg 12.000 et eller andet før skat altså ca. 9.500,- udbetaltDet var Skive Kommune
så er du da blevet snydt? for reglerne er da de samme i alle kommuner
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sundahl88 skriver: da jeg blev gravid var jeg ved at afslutte en hf... da jeg afsluttede den kom jeg på kontanthjælp med gravidsats som er de der ca. 9000 før skat. og der skal man vidst bare være min. 12 uger henne. jeg blev ikke sendt i aktivering og blev sygemeldt 1-2 måneder inden min termin. da jeg havde født gik jeg op på den sats der er for forældre på 13.000 før skat.
da jeg blev gravid var jeg ved at afslutte en hf... da jeg afsluttede den kom jeg på kontanthjælp med gravidsats som er de der ca. 9000 før skat. og der skal man vidst bare være min. 12 uger henne. jeg blev ikke sendt i aktivering og blev sygemeldt 1-2 måneder inden min termin. da jeg havde født gik jeg op på den sats der er for forældre på 13.000 før skat.
Blev du ikk sendt ud i aktivering inden du blev sygemeldt ?
nej jeg blev ikke sendt i aktivering.... jeg havde hurtigt mave på så de lod mig være... kontaktede så selv kommunen og sagde jeg gerne ville gå i et ungdomssted for jeg måtte ikke komme på produktionsskole indtil jeg skulle føde....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128