Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina&Martin skriver: Du har bare sådan en skøn flot mave smukke !!!
Du har bare sådan en skøn flot mave smukke !!!
taaaak smukke, håber den blir rigitg dejlig stor snart
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: ej en fin lille baby bule glæder mig til af se den vokser
ej en fin lille baby bule glæder mig til af se den vokser
tak søde glæder mig også rigtig meget til at den vokser, så jeg kan vise den frem
Nina Sophia skriver: tak søde glæder mig også rigtig meget til at den vokser, så jeg kan vise den frem
jaa bliver spænde... og det går bare så hurtigt forstår slet ikke hvor tiden bliver af det kunne være skønt med en stop knap
B&J skriver: jaa bliver spænde... og det går bare så hurtigt forstår slet ikke hvor tiden bliver af det kunne være skønt med en stop knap
især når barnet er kommet til verden
dejlig mave søde
Miia90 skriver: dejlig mave søde
tak søde
Nina Sophia skriver: især når barnet er kommet til verden
jta syntes også mine 9dr gik alt for hurtig også de 3 første måneder gik så langsom men nu skal jeg da lige lov for det går alt alt alt forhurtigt
B&J skriver: jta syntes også mine 9dr gik alt for hurtig også de 3 første måneder gik så langsom men nu skal jeg da lige lov for det går alt alt alt forhurtigt
ja præcis..
Tiden måtte godt gå hurtigere, men alligevel når man ser tilbage er det allerede 15 uger siden jeg smed et billede ind af en positiv test
Lotus86 skriver: Ihh hvor er den fin... Den vokser da rigtig derud af nu Glæder mig til min mave begynder at se gravid ud, så jeg ikke bare ligner en der har spist for meget
Ihh hvor er den fin... Den vokser da rigtig derud af nu Glæder mig til min mave begynder at se gravid ud, så jeg ikke bare ligner en der har spist for meget
tak
jah det gør den, selvom jeg nu selv syntes at jeg ligner en der har spist alt alt for meget eller, føler folk tænker det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128