Tror ski den er der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. november 2010

morNov2010

Jeg har i dag kl. 11 fået løsnet hinder hos jordemoderen for TREDJE gang.

Siden igår aftes havde jeg haft rimelig regelmæssige plukveer, som begyndte at gøre lidt ondt her i formiddag. I løbet af eftermiddagen har det udviklet sig, og jeg synes godt nok det bider nu, og veerne er rimeligt regelmæssige med ca. 10 minutter imellem.

Ååååh hvor jeg dog håber det er nu. Manden er på arbejde, men er i højeste alarmberedskab, og er klar til at køre hjem hvis jeg ringer.

Kh Mette, 40+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Kaufie

Spændende....... og Held og lykke!

Anmeld

13. november 2010

Dorthe1986

morNov2010 skriver:

Siden igår aftes havde jeg haft rimelig regelmæssige plukveer, som begyndte at gøre lidt ondt her i formiddag. I løbet af eftermiddagen har det udviklet sig, og jeg synes godt nok det bider nu, og veerne er rimeligt regelmæssige med ca. 10 minutter imellem.

Ååååh hvor jeg dog håber det er nu. Manden er på arbejde, men er i højeste alarmberedskab, og er klar til at køre hjem hvis jeg ringer.

Kh Mette, 40+2

Så kan det jo være du føder på min fødselsdag

Ej, krydser fingre for at det er ved at være

Anmeld

13. november 2010

birthee

Håber da det fortsætter  - så du kan se den lille

Anmeld

13. november 2010

H&B

Held og lykke! Der krydses fingre herfra :-D

Mvh,

Helene (der efterhånden glæder sig til at det er min tur - 32+3)

Anmeld

13. november 2010

piadas

Uhh, elsker disse tråde!

Hep hep hep!

Anmeld

13. november 2010

morNov2010

Nu tror jeg virkelig på det. Der er nu mellem 6-8 minutter imellem, og de bider RIGTIG meget nu.

Så nu varer det sikkert ikke så længe før jeg kalder manden hjem fra arbejde (det tager ham lige 1½ time at komme hjem), og ringer og melder min ankomst på fødegangen, og så krydser vi da godt nok fingre for at lillemanden vil melde sin ankomst søndag den 14.11.2010.

(Siger man i øvrigt ikke at søndagsbørn er heldige børn eller sådan noget i den stil???)

Kh en meget spændt Mette

Anmeld

13. november 2010

Anette&Sophia

morNov2010 skriver:

Kh Mette, 40+2

Kan du så komme igang med at føde, så vi kan få nogle søde baby billeder hi. 

held og lykke. 

Anmeld

13. november 2010

Tanja84

Iiiihhh altså hvor spændende, får sådan et dejligt pust i maven, når jeg læser disse tråde.

alt jeg har, og ønsker dig en rigtig god fødsel

Anmeld

14. november 2010

Pige2009

morNov2010 skriver:

Kh Mette, 40+2

Good luck

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.