Anne85 skriver:
Det er squ noget op ad bakke engang imellem
De sidst 2-3 uger har det simpelthen været så bøvlet at amme min lille datter som er 4 måneder idag. Hun protesterer nærmest med det samme jeg ligger hende i amme-stilling, stritter imod og vil overhovedet ikke tage brystet og jeg kan kun få hende til at spise ved at "lokke" med sutten (putte sutten i munden på hende som hun sutter vældigt på - tage den ud og så skynde mig at putte brystet i munden på hende). Når jeg så endelig får hende til at sutte ligger hun vildt uroligt og hiver sig hele tiden væk 
Sådan er det hele dagen igennem. Og derfor har jeg den sidste uges tid givet hende en flaske en gang om dagen - skide dumt ja, for det er absolut kun med til at ødelægge amningen - men fx spiser hun for det meste ved 5 tiden og fra hun så vågner ved 7 tiden og til hun ska sove ved 9 tiden kan jeg bare ikke få hende til at spise - og hun sover jo gerne fra 9-11 eller 12 - og jeg synes simpelthen det er for længe hvis hun ikke skulle have mad fra kl 5 til kl 12. og hun spiser gerne 200 ml mme der kl 9 så hun er jo sulten 
om natten er der ingen problemer med at ligge til... og hun spiser stadig meget ofte (jeg tænker lidt hun får indhentet alt det hun ikke spiste i løbet af dagen - om natten)
Jeg ELSKER at amme (når tingene ellers fungerer) - det er nemt, der er altid mad med, det er det bedste for baby osv osv osv så derfor gør det mig så ked af det. Jeg kan mærke det stresser mig helt vildt - det er fx ikke nemt at tage nogen steder og herhjemme har jeg en små ked pige der hele tiden virker sulten 
Nogen af jer der har stået i samme situation??
Jeg har faktisk gået og tænkt på at skrive til dig de sidste par dage, men det er ikke blevet til mere end tanken...
MME ????? malker du ikke længere ud af din overproduktion? eller det er måske gået helt i sig selv igen?
Jeg ammer også fuldt endnu, men har ikke heeelt de samme problemer som dig... det er mest om aftenen at C ikke kan koncentrere sig om at spise, men har ikke andre steder end stuen jeg kan sidde med hende - desværre, jow så skal jeg lægge mig i sengen, det kunne jeg måske prøve...
synes også at C spiser lidt for ofte om natten nogle gange går det også kun en time imellem. Men synes det svinger meget... men der går ALDRIG over 3 timer...
Vi har haft mange problemer med det her amning, som du jo ved, og jeg har været ekstremt tæt på at opgive nogle gange, men har holdt ud og er glad for jeg er blevet ved (takket være støtte og hjælp herindefra)... nu vil jeg jo gerne blive ved så længe som muligt... men selvom vi sam sover i min seng så er det ved at blive lidt belastende for mig at hun spiser så ofte + det er ekstremt hårdt ikke at kunne røre sig... Jeg synes det er svært at vurdere om hun får nok mad eller om hun er sulten, ved godt der er et apetitspring undervejs, men alligevel. C hun er glad og trives og bliver da også tungere og tungere (hvor meget hun vejer ved jeg ikke SP kommer i næste uge), men hun kan ikke prale af en så flot vægt som Nynne.
what to do what to do....