Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nutche skriver: bluse str. 74, mærke me too
bluse str. 74, mærke me too
er denne stadig til salg? og hvad skal du have for den? GOD JUL
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillee skriver: er denne stadig til salg? og hvad skal du have for den? GOD JUL
hejsa
som overskriften siger, så koster alt i tråden 20kr pp og ja den er stadig til salg.
rigtig glædelig jul til jer også
hejsa som overskriften siger, så koster alt i tråden 20kr pp og ja den er stadig til salg. rigtig glædelig jul til jer også
er standen fin? er der huller eller sådan?
Camillee skriver: er standen fin? er der huller eller sådan?
nej den er helt i orden, ingen huller eller slid. den har været brugt meget da den er af lækkert strækbart stof.... men nu kan han altså ikke være i den længere
nutche skriver: nej den er helt i orden, ingen huller eller slid. den har været brugt meget da den er af lækkert strækbart stof.... men nu kan han altså ikke være i den længere
jamen tror jeg siget ja tak så (: hvad koster porto?
Camillee skriver: jamen tror jeg siget ja tak så (: hvad koster porto?
det kan jeg lige undersøge en af de nærmeste dage (skal se hvornår jeg lige får tid) vil tro jeg kan sende den for 22 kr, men skal nok checke.
nutche skriver: det kan jeg lige undersøge en af de nærmeste dage (skal se hvornår jeg lige får tid) vil tro jeg kan sende den for 22 kr, men skal nok checke.
det ville være fint (:du skriver bare
Camillee skriver: det ville være fint (:du skriver bare
skal jeg nok
name it trøje str. 92
cowboy jakke str. 92
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128