Hjælp til AmmeBh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. november 2010

dollygirl

mælken drypper og trøjen blir våd .. ikk rart når man har besøg ,

Hvor kan jeg købe en ammebh med bomuldvat ? evt en der har en til salg . str. 75 D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Dorthe1986

Hvad med at bruge ammeindlæg?

Anmeld

13. november 2010

<3

Dorthe1986 skriver:

Anmeld

13. november 2010

Kløver

lillepuller skriver:

mælken drypper og trøjen blir våd .. ikk rart når man har besøg ,

Hvor kan jeg købe en ammebh med bomuldvat ? evt en der har en til salg . str. 75 D

de har nogle super gode nogle i bilka, til en billig penge, og de fås både i hvid og sort, ved ikke om de fås i andre farver Og der kan også være plads hvis man vil bruge ammeindlæg i

Anmeld

13. november 2010

dollygirl

Maja84 skriver:

de har nogle super gode nogle i bilka, til en billig penge, og de fås både i hvid og sort, ved ikke om de fås i andre farver Og der kan også være plads hvis man vil bruge ammeindlæg i

okay super vil tjekke efter. Hvad med føtex har de gode ammebh?

Anmeld

13. november 2010

Kløver

lillepuller skriver:

okay super vil tjekke efter. Hvad med føtex har de gode ammebh?

har ikke kigget, men kan jo være de har de samme som i bilka, men må være ærlig at sige, jeg ikke har kigget, så ved det ikke

Anmeld

13. november 2010

MorTilMalene

Dorthe1986 skriver:

hiih.. altså bruger ammeindlæg men skifter statig bluse en 3-4 gange om dagen.. heh.. ved ik om det bare er mig der har meget mælk men det løber stadig igennem..

Anmeld

13. november 2010

Dorthe1986

MorTilMalene skriver:

hiih.. altså bruger ammeindlæg men skifter statig bluse en 3-4 gange om dagen.. heh.. ved ik om det bare er mig der har meget mælk men det løber stadig igennem..

Tja jeg ved heller ikke så meget om det, da jeg ikke er nået til ammedelen endnu

Anmeld

13. november 2010

birthee

Da jeg havde fået min søn, måtte jeg både bruge uld-ammeindlæg og de der almindelig ammeindlæg for at styre mælken... Det kan være det er løsningen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.