Søges! drengebukser str. 104

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
962 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. november 2010

mariamiss6

Nåh jeg har lige sorteret og skiftet ud i den stores garderobe....
Og ser så til min skræk at der bare INGEN bukser er i str. 104....
Vi har masser af trøjer, bluser, T-shirts, strømper og underbukser, men der var under 5 par bukser i gemmerne....
Så altså, ligger du inde med drengebukser i str. 104 så vil jeg måske gerne modtage eller købe dem af dig
Jeg er ikke stinkende rig, og har ikke 1 eneste julegave i hus endnu, så altså jeg kan ikke give en bondegård for tøjet, men jeg vil selvfølgelig gerne betale for både tøj og porto

Nåh jeg har lige sorteret og skiftet ud i den stores garderobe....

Og ser så til min skræk at der bare INGEN bukser er i str. 104....

Vi har masser af trøjer, bluser, T-shirts, strømper og underbukser, men der var under 5 par bukser i gemmerne....

Så altså, ligger du inde med drengebukser i str. 104 så vil jeg måske gerne modtage eller købe dem af dig

Jeg er ikke stinkende rig, og har ikke 1 eneste julegave i hus endnu, så altså jeg kan ikke give en bondegård for tøjet, men jeg vil selvfølgelig gerne betale for både tøj og porto

Kom glad, og lad mig se hvad du har i gemmerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Lone Jakobsen

skal jeg lige kigge en tur på loftet? har en masse drengetøj, men ved ikke om der er noget i den str. er der noget bestemt du bare IKKE vil ha?

Anmeld

13. november 2010

mariamiss6

nutche skriver:

skal jeg lige kigge en tur på loftet? har en masse drengetøj, men ved ikke om der er noget i den str. er der noget bestemt du bare IKKE vil ha?

Hejsa, du må meget gerne kigge... Umiddelbart er de rikke noget jeg ikke vil have....

Men vi k an godt bruge en masse lange bukser i str. 104 selvfølgelig

Anmeld

13. november 2010

Lone Jakobsen

mariamiss6 skriver:

Hejsa, du må meget gerne kigge... Umiddelbart er de rikke noget jeg ikke vil have....

Men vi k an godt bruge en masse lange bukser i str. 104 selvfølgelig

jeg skubber lige min mand på loftet efter sækkene... så skal jeg nok lige se hvad jeg kan finde

Anmeld

13. november 2010

mariamiss6

nutche skriver:

jeg skubber lige min mand på loftet efter sækkene... så skal jeg nok lige se hvad jeg kan finde

Taaaaark :D

Anmeld

13. november 2010

Lone Jakobsen

så fik jeg kigget det igennem. jeg har rigtig mange bukser i den størrelse. men de fleste er Exit eller Lego, så dem vil jeg ikke gerne af med.

men de her 2 par kan du få hvis du bare betaler forsendelsen. skal lige siges at jeg ikke har vasket dem siden jeg købte dem. så ved ikke om de blå kan blive helt rene.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2010

mariamiss6

nutche skriver:

så fik jeg kigget det igennem. jeg har rigtig mange bukser i den størrelse. men de fleste er Exit eller Lego, så dem vil jeg ikke gerne af med.

men de her 2 par kan du få hvis du bare betaler forsendelsen. skal lige siges at jeg ikke har vasket dem siden jeg købte dem. så ved ikke om de blå kan blive helt rene.

Arj jeg havde slet ikke set du havde skrevet her igen....

Jeg vil gerne have de to par, hvad bliver portoen?

OG vil du sælge de andre par du snakker om???

hvor mange er det, og i så fald hvad ville prisen blive?

Anmeld

15. november 2010

Lone Jakobsen

ved ikke hvad porto bliver. men vi kan aftale at jeg sender dem og så sender dig en hilsen med oplysninger. skal nemlig ha købt noget at sende dem i først.

ville som sagt være ked af at sælge de andre par jeg har. ved godt at Rasmus kun er 1 år, så der er lang tid til de skal bruges.... meeeen det var et super godt tilbud jeg fik da jeg købte dem...  så det kan slet ikke betale sig at sælge dem, da han så kommer til at mangle bukser til den tid.

Anmeld

15. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

jeg ligger inde med ca 7par i  str. 104

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.