Sidste pust i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. november 2010

AnneH

Ser frem til at klokken bliver 18 i dag. Så er det nemlig tid til mit sidste pust med næsesprayen!! Jeg hader den, og kan slet ikke vente, vil meget hellere sikke mig med nåle!!?!  end at tage næsespray.

Også i aften kl 21.15 skal jeg tage ægløsnings sprøjten!! Og på mandag går turen til Skejby og mine æg bliver taget ud.

Men det er med følelserne uden på tøjet jeg skriver dette indlæg. For på en gang glæder jeg mig til endnu et forsøg og på den anden side, så sider frygten i mig. Frygten for at skulle igennem endnu en MA.

Men prøver at være positiv og tænke positiv. Jeg er overbevist om at de positive tanker hjælper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Ser frem til at klokken bliver 18 i dag. Så er det nemlig tid til mit sidste pust med næsesprayen!! Jeg hader den, og kan slet ikke vente, vil meget hellere sikke mig med nåle!!?!  end at tage næsespray.

Også i aften kl 21.15 skal jeg tage ægløsnings sprøjten!! Og på mandag går turen til Skejby og mine æg bliver taget ud.

Men det er med følelserne uden på tøjet jeg skriver dette indlæg. For på en gang glæder jeg mig til endnu et forsøg og på den anden side, så sider frygten i mig. Frygten for at skulle igennem endnu en MA.

Men prøver at være positiv og tænke positiv. Jeg er overbevist om at de positive tanker hjælper.

Vil bare lige ønske held og lykke

Anmeld

13. november 2010

Mullefisen2011

AnneH skriver:

Held og lykke med det

arme og ben for jer..

Anmeld

14. november 2010

Kruse90

Held og lykke med det hele. Det skal nok gå alt sammen.
Jeg krydser for at der kommer en lille bebs ud af det.

Kram

Anmeld

14. november 2010

CamillaValby

Du får også lige en masse og en masse held og lykke.

Håber for jer at der kommer to streger og at den lille spire bliver i mavsen

Anmeld

14. november 2010

ønskebørn74

AnneH skriver:

Held og lykke søde!! Håber der er en bebs til dine arme denne gang...

Og her er jeg lige startet med næsespray og har ond kvalme... ØV..

Anmeld

14. november 2010

AnneH

Tak til jer alle. Jeg håber at det kommer til at gå smertefrit, helt lige som sidste gang.

Og at vi om ca 14 dage får en positiv test.

Anmeld

14. november 2010

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Held og lykke søde!! Håber der er en bebs til dine arme denne gang...

Og her er jeg lige startet med næsespray og har ond kvalme... ØV..

Hvor længe skal du tage næsespray?? Jeg fik heldigivs ikke kvalme, men blev så mega træt af det.

Jeg skal nok give en up-date i morgen

Anmeld

14. november 2010

ønskebørn74

AnneH skriver:

Hvor længe skal du tage næsespray?? Jeg fik heldigivs ikke kvalme, men blev så mega træt af det.

Jeg skal nok give en up-date i morgen

21 dage, så tages der blodprøve, er den fin skal jeg tage gonal- f sammen med den i 12-16 dage alt efter hvordan det går med ægene...

Puha, den er olm her til aften og humøret er i bund... Håber det bliver bedre når kroppen er blevet vandt til det..

Anmeld

14. november 2010

AnneH

ønskebarn74 skriver:

21 dage, så tages der blodprøve, er den fin skal jeg tage gonal- f sammen med den i 12-16 dage alt efter hvordan det går med ægene...

Puha, den er olm her til aften og humøret er i bund... Håber det bliver bedre når kroppen er blevet vandt til det..

puha 21 dage.. er det så 4 gange om dagen??

Jeg var ikke vild med at tage næsespray, så jeg fik lov til at få et Procren depot som en indsprøjtning i stedet for, men da vi så blev skubbet en uge, så skulle jeg tage den i 4 dage.

Håber at dine symptoner snart forsvinder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.