lidt hjlæp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. november 2010

baby-whis

ved ikke hvem jegskal skrive til

Jeg har oplevet nogle symptomer på graviditet.

jeg har ondt i ryggen (lænen) kvalme og hovedpine om morgen, og kvalme der bare komer og går. humør svingningerne har været vildt mærekelige, en smule svimmel og en metal smag nogen gange i munden.

mig og min kæreste har ikke planlagt noget. og jeg har hørt man kan fremprovokere dem selv?

er der nogen der kan hjælpe? ved ikke hvor jeg skal skrive henne så det blev bare her. 

Har taget 3 teste som vist negative.

har jeg teget dem for tidligt??

eller er jeg ikke gravid??

lidt hjælp??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

DK

Hej

Det ER det helt forkerte sted, da dette er et specifikt forum for dem der skal føde i 1. kvartal!

Skriv det i stedet for under graviditet i hoved debatterne!

Anmeld

13. november 2010

Riksen

Ja, som DK skriver, så er "Graviditet"-debatten det rigtige sted at poste dit indlæg. Der vil du ramme et bredere publikum, som alle er gravide eller har været, så der er altså mange flere der kan hjælpe dig derinde.

Men det lyder umiddelbart som om du kunne være gravid, men samtidig kan kroppen og psyken jo spille en et pus, så der er egentlig ikke så meget andet at gøre end at se tiden an - selvom man bliver noget så utålmodig.

Held og lykke med det hele!

Anmeld

13. november 2010

Riksen

Jeg kan se at dit indlæg nu er blevet flyttet. Jeg håber du kan få svar på dine spørgsmål.

Anmeld

13. november 2010

Multebær

Umiddelbart ville jeg sige - stol på testen. Dine symptomer kan være symptomer på så meget andet "uskyldigt". Hvis jeg var dig ville jeg efter 3 tests regne med at du ikke var gravid og se om dine symptomer er væk om en uge. Hvis ikke så tag til lægen og få denne til at tage en graviditetstest og/eller få en snak med denne.

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Er din mens udeblevet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.