- 100 gr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

Kloster

Har virkelig sløset med min DDV-omlægning, så jeg er rimelig tilfreds. Jeg er så startet godt op igen i dag med en perfekt DDV-omlægning igen ;)

Håber på et større vægttab på næste mandag (C)

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

Pia.

Godt gået, det går da den rigtige vej... og flot hvis du har sløset lidt...

Held og lykke med denne uge, glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå... det giver også mig et lille spark bag i at høre om jer andres vægttab.... ;) - det kan jeg godt bruge.... *S*

Knus Pia som har en veninde som har været i gang 1 år nu med DDV - hun har nu tabt 38 kilo - hun er også bare smækker lækker.... *SS* ;)...
Jeg burde også tage mig sammen og snuppe de sidste kilo.... :$

Anmeld

18. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Godt gået Kloster 8D

Jeg loggede faktisk bare på for at se om du havde skrevet :D

Jeg er blevet stærkt inspireret af dig, og har de sidste 2 uger lagt min kost om. Ikke helt som DDV, men noget der ligner og ikke så kontrolleret. Vi får af se i morgen om det har nogen effekt. Så mange tak for inspirationen :D

Kh Jeanne

Anmeld

21. februar 2008

3rollinger

Nu er jeg ogsaa gaaet med paa slankevognen.

Jeg er efterhaanden kommet til den konklusion at jeg vist skal tilbringe et halvt aar hos Weight Watches med at slanke mig og et halvt aar uden WW hvor jeg saa tager paa igen. Paa trods af at jeg hver gang svaerger hoejt og helligt at denne gang holder jeg det. Og jeg vil da ogsaa forsoege at holde det naar jeg naar mit maal, men gaar det heller ikke denne gang, ja, saa maa jeg paa den igen.

Men ihvertfald gaar det rigtig godt. Jeg gaar som sagt hos Weight Watchers og efter foerste uge havde jeg tabt 1,9 kg, saa det var en god kickstart. Nu er jeg paa 2. uge og det gaar stadig forrygende.

Jeg vejer mig ogsaa om mandagen, Kloster, saa vi kan jo lige skrive resultater tirsdag, hvis du har lyst.

Knus
Trine

Anmeld

21. februar 2008

Honningblomst

Osse mig...tillykke med vægttabet trods alt, selvom du synes det er lidt, så går det da den rigtige vej.

Jeg er også igang. Skal lige have tabt de dumme 5 kg, som jeg altid synes jeg mangler.
Har den sidste uge tabt 2,2 kg...altid dejligt lige når jeg starter op.

Personligt tror jeg ikke på vægtvogterne og hvad det ellers hedder. Har så mange tabe sig flot og tage lige så flot på bagefter.
For mig handler det om at finde en måde der kan vare ved, som passer til mig og min familie og som jeg kan holde ud ALTID.
Så jeg har skåret det fra jeg synes og nu kører det. Mangler 2,9 kg, eller måske mere og mon ikke den er der om en uge.

Held og lykke til jer alle...glæder mig til at følge jer.

Knus Eva...

Anmeld

21. februar 2008

3rollinger

Ja, og det samme gaelder selvfoelgelig allesammen. :)

Jeg vejer mig ogsaa om mandagen, Kloster, saa vi kan jo lige skrive resultater tirsdag, hvis du har lyst.

Anmeld

21. februar 2008

3rollinger

Ja, saadan er vi jo saa forskellige. Og derfor er det jo godt at der er saa mange muligheder at vaelge imellem, saa der er til alle typer personer :D

Personligt tror jeg ikke på vægtvogterne og hvad det ellers hedder. Har så mange tabe sig flot og tage lige så flot på bagefter.
Knus Eva...

Anmeld

21. februar 2008

Honningblomst

Ja, saadan er vi jo saa forskellige. Og derfor er det jo godt at der er saa mange muligheder at vaelge imellem, saa der er til alle typer personer :D

Knus Eva...

Nemlig...synes bare det er synd at der er så mange som tager på igen...men vægtvogterne er jo også en god fidus, for dem der skummer fløden,ikke..;o)

Anmeld

21. februar 2008

3rollinger

Jo da, der sidder nok nogle meget rige mennesker et sted.

Men jeg tror nu ikke det er slankekurenes skyld at folk tager paa igen. Det er ikke metoden du bruger til at tabe dig med, som afgoerer om du tager paa igen, men derimod folks evne til at holde den stil og kostaendring som blev lagt under kuren. Og det kan vaere lige svaert eller let om man har gjort det derhjemme hos WW, DDV, laegen eller inde hos naboen. Hver enkelt vaelger saa den metode som passer bedst til ens viljestyrke og livsstil til at tabe sig med.

Trine

Anmeld

21. februar 2008

Honningblomst

Jo da, der sidder nok nogle meget rige mennesker et sted.

Men jeg tror nu ikke det er slankekurenes skyld at folk tager paa igen. Det er ikke metoden du bruger til at tabe dig med, som afgoerer om du tager paa igen, men derimod folks evne til at holde den stil og kostaendring som blev lagt under kuren. Og det kan vaere lige svaert eller let om man har gjort det derhjemme hos WW, DDV, laegen eller inde hos naboen. Hver enkelt vaelger saa den metode som passer bedst til ens viljestyrke og livsstil til at tabe sig med.

Trine

Tror du??? Tja, det tror jeg nu ikke.

Men har man været fed en gang, så er det vidst også nemmere at ryge derop af igen. Men øv...håber jeg holder min vægt for evigt;o)
Knus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.