hvordan siger man nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja altså.. når man sidder og spiser brunkager og Laura bare SÅ gerne vil smage én? Jeg siger jo naturligvis at det er mors men så gør hun sådan her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Bom

Hvor er hun altså bare dejlig søde...

Anmeld

12. november 2010

Moderator

Tulle Mus skriver:

Hvor er hun altså bare dejlig søde...

taaak... jeg frygter hun kommer til at knuse nogle hjerter når hun bliver lidt ældre!

Anmeld

12. november 2010

Pige2009

Jeg siger bare nej, og ryster på hovedet. Når Laura så kigger prøvende på mig mht. noget hun godt ved, hun ikke må og jeg siger nej og ryster på hovedet, så ryster hun også på hovedet og smiler

Anmeld

12. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Jeg siger bare nej, og ryster på hovedet. Når Laura så kigger prøvende på mig mht. noget hun godt ved, hun ikke må og jeg siger nej og ryster på hovedet, så ryster hun også på hovedet og smiler

hun fik heller ikke... var bare en undskyldning for at blære mig med lækkermåser...hæhæhæ

vil er helt vild med sådan nogle grove grøntsagskiks, så dem får hun hvis hun skal have noget kikse/kage agtigt...

Anmeld

12. november 2010

ESV

Må jeg spørge hvorfor hun ikke må smage??

Anmeld

12. november 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

hun fik heller ikke... var bare en undskyldning for at blære mig med lækkermåser...hæhæhæ

vil er helt vild med sådan nogle grove grøntsagskiks, så dem får hun hvis hun skal have noget kikse/kage agtigt...

Min familie er efter mig, da de mener jeg er alt for hård ved Laura eftersom jeg nægter hende kiks, kager og deslige.

Anmeld

12. november 2010

Pige2009

ESV skriver:

For mit vedkommende er der ingen grund til at de allerede nu skal vænnes til de søde sager, så jo længere der går, desto bedre i min optik

Er ret sikker på, at Caroline vil give mig ret

Anmeld

12. november 2010

Moderator

ESV skriver:

jamen som Linda siger, kan vi ligeså godt vente med de søde sager til hun er ældre og bliver eksponeret andre steder. Hun er vist ligeså tilfreds med et stykke agurk, melon eller en grov grøntsagskiks... hun vil bare gerne "være med"

Tråden var egentlig mest for at vise min trold frem

Anmeld

12. november 2010

Bom

Caroline86 skriver:

taaak... jeg frygter hun kommer til at knuse nogle hjerter når hun bliver lidt ældre!

Mange...  Hun har det der blik i øjne, der bare signaler at hun er en lille charmetrold, og virkelig prøver på at charme sig ind hos mor for at få den der brunkage.. tihi.. Gad vide hvor længe mor kan blive ved med og sige nej til lækkermåsen?? tihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.