Søger unge mødre at snakke med i viborg og omegn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2010

kamillapetersen91

hej .. 

Jeg hedder kamilla og er 19 .. 
jeg har fået en datter der skal hedde emma hun er næsten 2 måneder... men jeg er flyttet fra horsens op til min kæreste her i viborg for lidt over et år siden, og kender ikke rigtig nogle heroppe, så ville prøve at ligge det her inlæg ind.. for at se om jeg kunne finde nogle at snakke med heroppe, som også har små børn på alder med min lille datter  

skriv endelig hvis det har interesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Kamilla-m

kamillapetersen91 skriver:

hej .. 

Jeg hedder kamilla og er 19 .. 
jeg har fået en datter der skal hedde emma hun er næsten 2 måneder... men jeg er flyttet fra horsens op til min kæreste her i viborg for lidt over et år siden, og kender ikke rigtig nogle heroppe, så ville prøve at ligge det her inlæg ind.. for at se om jeg kunne finde nogle at snakke med heroppe, som også har små børn på alder med min lille datter  

skriv endelig hvis det har interesse

altså ved ikke hvor tæt det er på men jeg bor i hobro .

Anmeld

12. november 2010

Camilla

Kære Kamilla.
Jeg, føler selv, jeg er en ung mor. Jeg er 24 år, men fik min søn da jeg var 21. Min søn hedder Morten og er 2½ år gammel. Jeg er gravid igen. Jeg søger selv nogle venner her i Viborg. Har selvfølgelig nogle stykker, men de har jo også deres familie at passe.
Jeg håber da du synes det er interessant nok til at ville snakke
Mvh. Camilla

Anmeld

16. november 2010

BinaMor

jeg bor i ilskov.. ca 20-30 min. kørsel fra viborg.. bus kører lige igennem.

er 24 og har gabriella på 2 år og madelina på 3 måneder.

velkommen til at skrive pb  jeg har altid plads til en snakker

Anmeld

25. november 2010

Benjamins'mor

Jeg bor i Bjerringbro, ca. 20 min. med toget fra Viborg. Jeg er 16 år gammel. Er ikke mor endnu, men skal føde d. 28 dec. Hvis det har nogen interresse. Du er altid velkommen til at skrive.

Anmeld

25. november 2010

VNB

Jeg er da altid frisk på en snak, cafétur eller noget andet hygge  så sig du bare til så finder vi ud af noget!

Bor selv i Viborg, og synes da det er rigtig spændende at møde nye mennesker.

jeg er 26 (fylder 27 til Marts), og venter mit første barn med termin her den 8 December. så er nok ikke helt "ung" mor  meeeen kan nu til tider stadig være lige så pjattet og frisk som én på 17

Vi er nogle stykker herinde fra, som alle kommer fra Viborg, som før har mødtes på café Morville, det var mega hyggeligt, og vi har snakket om at gøre det igen her til noget julehygge. så hop du endelig med, jo flere jo bedre  Der er dog ingen dato aftalt eller noget endnu... regner med at en af os laver et oplæg når det er. Jeg skal bare liiiiige føde først før jeg sætter noget i sving ihvertfald

Hvis du har lyst kan jeg sende mit mobil nr til dig over en PB.

mange knus fra Vinni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.