Ja, Dicte er idag 10 mdr! Og så har hun lige fået sin anden klipning
Pagehår såmænd, igen!
Hun er startet i vuggestue for et par uger siden, og der er ikke de store problemer i det. Jeg tror farmand nyder et par timers fred der midt på dagen. Han skal først starte efter barsel den 26.nov. Bare det var mig der havde fritid helt fuldstændig mutters alene
Nå, men jeg under ham det da, det skal endelig ikke forstås sådan.
Altså....Dicte er en meget tilbagelænet og magelig livsnyder, og det betyder så, at man helst ikke gider bevæge sig - overhovedet. Men det kommer vel....er dog ret sikker på, hun ikke springer krybe-kravle stadiet over. Hun er evig glad, elsker at danse
Hun han ikke høre en lille melodi eller en motor køre uden hun begynder at rocke med. Danser vi med hende bevæger hendes krop sig som om det er den måde hun foretrække at bevæge sig på - hun bølger med overkroppen, rocker og hopper i vildskab!
Hun er stadig vores hyggebaby, og jeg kan nok ikke komme udenom, at hun altid vil være vores 'mindste'. Det lyder forkert, men hun er vores baby 
Lige et billede fra sidste klipning igår aftes og et andet billedet hvor hende og Juliane hygger sig.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld