2 mdr til vi skal fejre 1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Mary

Ja, Dicte er idag 10 mdr! Og så har hun lige fået sin anden klipning  Pagehår såmænd, igen!

Hun er startet i vuggestue for et par uger siden, og der er ikke de store problemer i det. Jeg tror farmand nyder et par timers fred der midt på dagen. Han skal først starte efter barsel den 26.nov. Bare det var mig der havde fritid helt fuldstændig mutters alene  Nå, men jeg under ham det da, det skal endelig ikke forstås sådan. 

Altså....Dicte er en meget tilbagelænet og magelig livsnyder, og det betyder så, at man helst ikke gider bevæge sig - overhovedet. Men det kommer vel....er dog ret sikker på, hun ikke springer krybe-kravle stadiet over. Hun er evig glad, elsker at danse  Hun han ikke høre en lille melodi eller en motor køre uden hun begynder at rocke med. Danser vi med hende bevæger hendes krop sig som om det er den måde hun foretrække at bevæge sig på - hun bølger med overkroppen, rocker og hopper i vildskab!  

Hun er stadig vores hyggebaby, og jeg kan nok ikke komme udenom, at hun altid vil være vores 'mindste'. Det lyder forkert, men hun er vores baby  

Lige et billede fra sidste klipning igår aftes og et andet billedet hvor hende og Juliane hygger sig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

linemus

Nårh, hvor er hun sød. Det er også dælens, så hurtigt tiden går, men det er nu dejligt at have en putte-hygge-baby - sådan en har jeg også. Håber ikke de tager skade af det

Anmeld

14. november 2010

Anja

Jeg kan slet ikke forstå, at hun er blevet så stor! Sikke en hårpragt, men der slægter hun jo søstrene på

Kan godt forstå, at hun er jeres "baby", sådan tror jeg også, at jeg får det med Nova

Anmeld

14. november 2010

Siber

Tænk at hun om 2 mdr er et år!!!

Hvor er hun lækker

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.