Hummel flyverdragt, grøn, str. 74, NY!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.034 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Svenne

Hummel flyverdragt sælges!

Min søn er desværre vokset fra denne lækre flyverdragt, inden han har nået at få den brugt! Mærkesedlerne sidder stadig i!

Str. 74, grøn med gule striber.

Nypris 799 kr.

Kom med bud.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

ChatH

Svenne skriver:

Hummel flyverdragt sælges!

Min søn er desværre vokset fra denne lækre flyverdragt, inden han har nået at få den brugt! Mærkesedlerne sidder stadig i!

Str. 74, grøn med gule striber.

Nypris 799 kr.

Kom med bud.

hvad tænker du af pris?

Anmeld

12. november 2010

Svenne

Chatarina skriver:

hvad tænker du af pris?

Hej

Jeg har lige luret på Trendsales.. Der sælges den samme model til ca. 500 kr..

Anmeld

12. november 2010

ChatH

Svenne skriver:

Hej

Jeg har lige luret på Trendsales.. Der sælges den samme model til ca. 500 kr..

okay kan jeg evt få dig til at måle fra nakke og ned samt ærme længde indvendig. har nemlig selv købt en til min kæmpe basse i 62 og den kan han slet ikke være i så tror også en 68 er for lille hvis den  skal holde vinteren over. som regel er det jo først rigtig vinter i feb.

Anmeld

12. november 2010

Svenne

Chatarina skriver:

okay kan jeg evt få dig til at måle fra nakke og ned samt ærme længde indvendig. har nemlig selv købt en til min kæmpe basse i 62 og den kan han slet ikke være i så tror også en 68 er for lille hvis den  skal holde vinteren over. som regel er det jo først rigtig vinter i feb.

Det er samme problem, jeg har. Min dreng bruger str. 74 nu! - så han vil jo slet ikke kunne passe den til vinteren er forbi. Ærgerligt, for den er SÅ smart

Nu er jeg ikke helt med på, hvor jeg skal måle til og fra..
Giver det mening, hvis den fra nakken (der hvor str.mærket sidder fast til enden af benet måler ca. 68 cm.?
Armlængde er det fra hvor hatten sidder fast og så ud? Der er 32 cm.

Anmeld

16. november 2010

Svenne

Sælges til 400 kr. + porto!!!

Anmeld

21. november 2010

Svenne

21. november 2010

Lise

Den er gon'nok fin da!

Min dreng bruger 68 og 74 nu, så jeg var egentlig ude efter en str. 80. Kan dog ikke helt finde ud af om det bliver for stort... argh, det er svært. Vil gerne give 400 + porto for den, men er i tvivl om han så når at bruge den. Vender det lige med manden.

Anmeld

21. november 2010

Svenne

Lise skriver:

Den er gon'nok fin da!

Min dreng bruger 68 og 74 nu, så jeg var egentlig ude efter en str. 80. Kan dog ikke helt finde ud af om det bliver for stort... argh, det er svært. Vil gerne give 400 + porto for den, men er i tvivl om han så når at bruge den. Vender det lige med manden.

Ja, den er nemlig rigtig fin! Og jeg synes virkelig bare, det er en skam, at den bare skal ligge i mit skab, fordi drengen allerede er for stor til den - så håber på, at kunne sælge den til nogen, som vil få glæde af den!

Du vender bare tilbage..

Anmeld

21. november 2010

Lise

Han kom lige ind af døren og sagde at den skulle vi da ha'..

400 + porto (du bor vel ikke tilfældigvis i nærheden af København eller Aalborg?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.