Lige nu her for 5 minutter siden sad jeg ude i opgangen og var låst ude af min søn på 19 måneder...
Jeg var ude at ryge på vores altan og pludselig låser min lille dreng døren
Han kan bare ikke åbne den igen.....
Fuck!!! Jeg kalder på en pige der cykler forbi og spørger om hun ikke vil gå ind i min lejelighed og åbne døren så jeg kan komme ind, men desværre kommer hun tilbage og siger at døren er låst!!!
FUCK!!!!
Nå man så må jeg jo hoppe ned fra altanen. Der er 2-3 meter ned så det er altså ikke bare sådan lige til. Jeg hopper ned og slår min hånd helt vildt, men det må jeg jo lige glemme for drengen er jo inde alene og ovnen er tændt!!!
Nå men jeg sætter mig ned og kigger ind af brevsprækken. Kristopher synes det er rigtig sjovt de første 10 minutter, men da jeg stadig ikke er kommet ind kan jeg mærke at han ikke bryder sig om det mere.
Jeg beder ham 10000 gange om at hente nøglen til mig, men det forstår han ikke. Han kommer med både legetøjsbil og en bold, men det virker jo ikke. Så siger jeg om han kan finde min teltfon, men da jeg siger det kan jeg hører at han har fat i mine nøgler.. Så jubler jeg jo og siger at det er dem jeg vil have.. Han bliver helt vildt glad og skynder sig ud med nøglen som han rækker mig gennem brevsprækken....
Jeg er såååååå super stolt over at min lille dreng kunne finde nøglen så jeg kunne komme ind..
Puha nu lu0kker jeg aldrig døren igen det er helt sikkert..
Nu må jeg så lige pleje min hånd som jeg har en mistanke om at jeg måske har flækket en flig af.. AV AV
Anmeld