19 måneder, men han er min redningsmand!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. november 2010

hc=k

Lige nu her for 5 minutter siden sad jeg ude i opgangen og var låst ude af min søn på 19 måneder...

Jeg var ude at ryge på vores altan og pludselig låser min lille dreng døren

Han kan bare ikke åbne den igen.....

Fuck!!! Jeg kalder på en pige der cykler forbi og spørger om hun ikke vil gå ind i min lejelighed og åbne døren så jeg kan komme ind, men desværre kommer hun tilbage og siger at døren er låst!!!

FUCK!!!!

Nå man så må jeg jo hoppe ned fra altanen. Der er 2-3 meter ned så det er altså ikke bare sådan lige til. Jeg hopper ned og slår min hånd helt vildt, men det må jeg jo lige glemme for drengen er jo inde alene og ovnen er tændt!!!

Nå men jeg sætter mig ned og kigger ind af brevsprækken. Kristopher synes det er rigtig sjovt de første 10 minutter, men da jeg stadig ikke er kommet ind kan jeg mærke at han ikke bryder sig om det mere.
Jeg beder ham 10000 gange om at hente nøglen til mig, men det forstår han ikke. Han kommer med både legetøjsbil og en bold, men det virker jo ikke. Så siger jeg om han kan finde min teltfon, men da jeg siger det kan jeg hører at han har fat i mine nøgler.. Så jubler jeg jo og siger at det er dem jeg vil have.. Han bliver helt vildt glad og skynder sig ud med nøglen som han rækker mig gennem brevsprækken....

Jeg er såååååå super stolt over at min lille dreng kunne finde nøglen så jeg kunne komme ind..

Puha nu lu0kker jeg aldrig døren igen det er helt sikkert..

Nu må jeg så lige pleje min hånd som jeg har en mistanke om at jeg måske har flækket en flig af.. AV AV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Dansker I Holland

hc=k skriver:

Lige nu her for 5 minutter siden sad jeg ude i opgangen og var låst ude af min søn på 19 måneder...

Fuck!!! Jeg kalder på en pige der cykler forbi og spørger om hun ikke vil gå ind i min lejelighed og åbne døren så jeg kan komme ind, men desværre kommer hun tilbage og siger at døren er låst!!!

FUCK!!!!

Nå man så må jeg jo hoppe ned fra altanen. Der er 2-3 meter ned så det er altså ikke bare sådan lige til. Jeg hopper ned og slår min hånd helt vildt, men det må jeg jo lige glemme for drengen er jo inde alene og ovnen er tændt!!!

Nå men jeg sætter mig ned og kigger ind af brevsprækken. Kristopher synes det er rigtig sjovt de første 10 minutter, men da jeg stadig ikke er kommet ind kan jeg mærke at han ikke bryder sig om det mere.
Jeg beder ham 10000 gange om at hente nøglen til mig, men det forstår han ikke. Han kommer med både legetøjsbil og en bold, men det virker jo ikke. Så siger jeg om han kan finde min teltfon, men da jeg siger det kan jeg hører at han har fat i mine nøgler.. Så jubler jeg jo og siger at det er dem jeg vil have.. Han bliver helt vildt glad og skynder sig ud med nøglen som han rækker mig gennem brevsprækken....

Jeg er såååååå super stolt over at min lille dreng kunne finde nøglen så jeg kunne komme ind..

Nu må jeg så lige pleje min hånd som jeg har en mistanke om at jeg måske har flækket en flig af.. AV AV

Puha for en oplevelse Men sikke da en dygtig dreng du har dig der Ham kan du godt være stolt af Håber da ikke din hånd er kommet for meget til skade 2-3 meter er altså langt ned, hvis man ikke er vant til at hoppe så højt...

Mange knus Sussie 39+4

Anmeld

12. november 2010

hc=k

NR3ønskebarn skriver:

Puha for en oplevelse Men sikke da en dygtig dreng du har dig der Ham kan du godt være stolt af Håber da ikke din hånd er kommet for meget til skade 2-3 meter er altså langt ned, hvis man ikke er vant til at hoppe så højt...

Mange knus Sussie 39+4

Det er nemlig rigtig langt ned ja, men jeg kunne ikke komme på andet. Jeg priser mig lykkelig over at jeg ikke brækkede benene.
Nøj det kunne være gået galt

Jeg er super stolt af ham kan du tro

Anmeld

12. november 2010

Jakob'sMor

Way to go Kristopfer :-)

Anmeld

12. november 2010

Steph_Laurits

Hold da op!!

Men du kan da kun være stolt af ham! Så må der hygges ekstra idag

Krydser fingre for at din hånd er ok og at det "bare" er slaget!

Anmeld

12. november 2010

hc=k

Jeg skal helt sikkert hygge en ekstra omgang med ham i dag og jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ stolt af ham. Nøj hvor jeg bare slet ikke fatter hvor dygtig han er.

Way to go Kristopher nemlig

Anmeld

12. november 2010

Rockertand

Hvad kan man sige......STOP med at ryge

Anmeld

12. november 2010

hc=k

Rockertand skriver:

Hvad kan man sige......STOP med at ryge

Det skal jeg helt sikkert også fra i dag af... Nøj hvor skal jeg bare stoppe...

Anmeld

12. november 2010

NessaXenia

hc=k skriver:

FUCK!!!!

Tænk hvis du havde boet på 2 sal
men godt han var vaks den lille mand

Anmeld

12. november 2010

hc=k

Nina Sophia skriver:

Tænk hvis du havde boet på 2 sal
men godt han var vaks den lille mand

Jamen ja det ville jo have været helt galt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.