se hvad jeg har lavet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Cris

WOW WOW WOW! Du er dygtig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

SaNiNa

wau bare det var mig som kunne sådan noget er helt vild med klodserne..

Anmeld

13. november 2010

mathildemb

Ej hvor er det nogle fine ting. Jeg må vist igang med at lære at hækle

Anmeld

13. november 2010

Misa

hvor er de fine..

Anmeld

13. november 2010

Nemesis

Hold da op...virkelig flotte ting.

Har selv ønsket mig et tæppe til Sara men synes det er alt for upersonligt at købe et.

Er også helt vild med klodserne.

:-) Sisse

Anmeld

13. november 2010

Lon1976

roenlund skriver:

I den sidste tid af min gravidsitet kunne jeg ikke ret meget pga mit bækken og ryg, derfor skulle jeg finde på noget at lave der kunne foregå i sofaen... her er lidt af det jeg fandt på

Idag har jeg så lavet to suttesnore til knægten, sýnes selv de er rigtig søde...

Først et par billeder af Liam med hans nye snor, og et af den anden jeg har lavet...

Så er der to billeder af et svøb jeg har hæklet til ham og tilsidst hæklede bløde klodser...

Er selv ret stolt, da jeg ikke har hæklet siden min søster blev født for 16 år siden...

Det er super flot det du har lavet.

Jeg er også vild med sengetøjet, som din dreng ligger på - fås det også i lyserødt og evt. hvor har du købt det??

Anmeld

13. november 2010

roenlund

Lon1976 skriver:

Det er super flot det du har lavet.

Jeg er også vild med sengetøjet, som din dreng ligger på - fås det også i lyserødt og evt. hvor har du købt det??

Sengetøjet er Gaia og ko, det er noget jeg har fået (så ved ikke hvor man kan få det, men mon ikke det kan findes på nettet ) men ved at det også kommer i pigefarver da hende jeg har fået det af også havde købt til et andet par som venter en pige...

Anmeld

13. november 2010

Lon1976

roenlund skriver:

Sengetøjet er Gaia og ko, det er noget jeg har fået (så ved ikke hvor man kan få det, men mon ikke det kan findes på nettet ) men ved at det også kommer i pigefarver da hende jeg har fået det af også havde købt til et andet par som venter en pige...

Takker, det undersøger jeg lige på nettet så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.