sex efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.991 visninger
9 svar
2 synes godt om
12. november 2010

dollygirl

hej ..

jeg vil gerne hører om hvor lang tid der skal gå til man må dyrke sex med sin mand efter kejsersnit

og hvornår skal man starte på p piller igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

LR85

Du kan jo egentlig have sex lige så snart du har lyst.

Det med p-piller er nok en god ide a vente med til du har fået din mens, men snak evt med lægen.

Hvis i har lyst til sex hurtigt efter, så er det da bare om a nyde det og gøre det. Mange andre er for trætte, ømme og mangler overskud, inkl mig selv.

Anmeld

12. november 2010

dollygirl

louiseandersen85 skriver:

Du kan jo egentlig have sex lige så snart du har lyst.

Det med p-piller er nok en god ide a vente med til du har fået din mens, men snak evt med lægen.

Hvis i har lyst til sex hurtigt efter, så er det da bare om a nyde det og gøre det. Mange andre er for trætte, ømme og mangler overskud, inkl mig selv.

okay så det skader ikk arret. der er gået cirka 14<dage nu .

jeg bløder stadig en lille smule efter operationen men hvordan ved jeg hvornår jeg har mens

Anmeld

14. november 2010

LR85

Tvivler bestemt på du har din mens.

Man bløder ofte et par uger efter både fødsel og kejsersnit.

Din mens kommer nok først når amningen ophøre, og ellers hedder det sig vidst at man får den gennemsnitlig efter 4-6 måneder.

Så derfor, brug hellere kondom indtil du har din fået din første mens og kan bruge p-piller. Med mindre i vil ud i projekt barn snart igen.

Men det skader ikke arret da det jo er oppe i livmoderen, hvor manden jo ikke kommer hen. Men hvis det gør ondt, ville jeg dog stoppe.

Anmeld

14. november 2010

Vidunderligeunger

vi havde sex efter 6 uger tror jeg.. det lyder af meget, men jeg havde ondt ondt ondt i arret :/ stoppede også med at bløde efter 6 uger.. 

Anmeld

14. november 2010

Ryberg

8 uger ventede vi.... jeg turde simpelthen ikke før.. skulle SIKRE mig at det var helt lukket deroppe og at jeg SLET ikke blødte mere....

Anmeld

14. november 2010

Nemesis

når du er klar:-)

Sidste gang gik der 5 dage og denne gang 11 dage..har begge gange ikke længere blødt der, men ellers så skal der bruges kondom pga infektionsfaren.

:-) Sisse

Anmeld

14. november 2010

KarinaIda

lillepuller skriver:

okay så det skader ikk arret. der er gået cirka 14<dage nu .

jeg bløder stadig en lille smule efter operationen men hvordan ved jeg hvornår jeg har mens

Hej...

Jeg har selv fået foretaget kejsersnit... Vi ventede dog nogle uger med hyggerriet, da jeg havde komplikationer med arret og var indlagt længe!!!

Hvad ang. mens, så kom min altså ca 3 uger efter jeg havde fået lavet kejsersnittet... Men det er meget forskelligt fra person til person hvornår mens begynder... fik også at vide at min var kommet ekstremt hurtigt...

Anmeld

14. november 2010

<3

Vi havde sex ca. 14 dage efter men det er meget forskelligt

Og mens kom efter 2-3mdr tror jeg. hvis du er i tvivl så brug kondom indtil du får første mens så du igen kan starte ppiller

Anmeld

14. november 2010

mortilflere

Man kan godt blive gravid inden man for mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.