Lever du efter spis dig gravid?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Dorthe1986

CmarianN skriver:

Har du ellers gode råd til mig Dorthe?

Vil jo gerne ende ligesom dig

Jeg ved ikke om jeg kan komme på mere lige nu, men det skema der er i bogen, hvor der er tre rækker (protein, kulhydrat og fedt) den brugte jeg meget i starten, hvor jeg tog en fra hver kategori når jeg skulle spise og så efter et stykke tid fandt jeg så andre opskrifter blandt andet på www.pcoforum.dk

Men har ikke så mange råd andet end at man bare må bide i det sure æble  Lige nu går jeg og glæder mig til at prøve at få et rundstykke når den lille kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

CmarianN

Dorthe1986 skriver:

Jeg ved ikke om jeg kan komme på mere lige nu, men det skema der er i bogen, hvor der er tre rækker (protein, kulhydrat og fedt) den brugte jeg meget i starten, hvor jeg tog en fra hver kategori når jeg skulle spise og så efter et stykke tid fandt jeg så andre opskrifter blandt andet på www.pcoforum.dk

Men har ikke så mange råd andet end at man bare må bide i det sure æble  Lige nu går jeg og glæder mig til at prøve at få et rundstykke når den lille kommer ud

Oki du  tak skal du have....

Anmeld

13. november 2010

CmarianN

Thereseh skriver:

Jeg købte bogen, med tanke om at leve lidt sundere ved at få flere grove grøntsager osv. ind i min kost. Hvis jeg så blev gravid, ville det være en dejlig bonus. 

Jeg nåede ikke at spise efter bogen, meget mere end en uge, for så fandt jeg ud af at jeg var gravid. Alligevel bruger jeg stadig mange af bogens kostråd. 

Jeg sprang direkte til hvad man må og hva man ikke må, og lavede to lister og hang op på køleskabet. På listerne stod der fx. på "Dont" listen: Sukker, hvide ris, pasta, hvidt brød, knækbrød, juice, ananas, melon, div. tørrede frugter osv.

Så vidste jeg hvad jeg måtte, og hvad jeg ikke måtte.  

Hele bogen har jeg endnu ikke læst, men har taget et kapitel hist og hér. 

Oki  tak!

PUH man skal skære den del ud af sin kost og melon og anana er noget af det jeg bruger når jeg har sukkertrang.. øv! Jeg må tage en kold tyrker

Der står et sted i bogen, at det her er ligeså svært som det er at stoppe med at ryge - DET TROR JEG PÅ!

Anmeld

13. november 2010

Thereseh

CmarianN skriver:

Oki  tak!

PUH man skal skære den del ud af sin kost og melon og anana er noget af det jeg bruger når jeg har sukkertrang.. øv! Jeg må tage en kold tyrker

Der står et sted i bogen, at det her er ligeså svært som det er at stoppe med at ryge - DET TROR JEG PÅ!

He he, ja det er en ordentlig omgang. 

Jeg synes det hjalp at småspise af mandler, hasselnødder osv. Ristet rugbrød med et stykke ost, kan jo også næææsten være en snack 

Anmeld

13. november 2010

CmarianN

Thereseh skriver:

He he, ja det er en ordentlig omgang. 

Jeg synes det hjalp at småspise af mandler, hasselnødder osv. Ristet rugbrød med et stykke ost, kan jo også næææsten være en snack 

tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.