Bebsiiii 36+2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. november 2010

VNB

Så nåede jeg uge 37, og nu er der godt nok ikke længe til jeg blir MOAR!

Jeg er nu gået på barsel - hvilket jo bare er HIMLEN! det er så ubeskrivelig skønt at jeg bare kan sove længe hver dag (vågner nemlig ca 3-6 gange hver nat, da den lille synes at min blære er jordens sjoveste hoved-(hoppe)pude! ) og tage dagen lige præcis i det tempo som passer mig bedst  

Jeg har det stadig super duper som gravid, og er på ingen måde nået til det punkt endnu hvor jeg synes maven er træls, og hvor jeg bare ikke orker at være gravid længere - tværtimod! Jeg nyder at den lille derinde bokser og sparker løs hver dag, og at kæresten og jeg er fuld igang med at gøre baby-værelset færdigt! 

VI GLÆDER OS SIMPELTHEN HEEEEELT VILDT TIL AT MØDE VORES LILLE GULDKLUMP!

Her kommer lige lidt nye billeder som er taget idag - stadig ingen strækmærker wuuuhuuuu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

otlitrom

EEEEEEJ!! Den er SÅ flot! Sådan skal min sgu også se ud, når jeg kommer så langt (drømmer hun utopisk)!

Den er virkelig flot, søde. Og hvor er det dejligt at du er på barsel nu og bare har det godt! Jeg er i praktik nu. Er lige blevet slutevalueret idag, og skal starte ny afdeling på mandag.. Og jeg ville ønske jeg havde barsel allerede, haha

Nu er der ikke længe til! Jeg kan godt forstå I glæder Jer! Det bliver dejligt for Jer at møde den lille, og finde ud af, om "den" er hun eller han!

Anmeld

12. november 2010

betiinsen

ih en super flot mave. Hihi jeg har lang vej endnu

Anmeld

12. november 2010

VNB

kitty skriver:

EEEEEEJ!! Den er SÅ flot! Sådan skal min sgu også se ud, når jeg kommer så langt (drømmer hun utopisk)!

Den er virkelig flot, søde. Og hvor er det dejligt at du er på barsel nu og bare har det godt! Jeg er i praktik nu. Er lige blevet slutevalueret idag, og skal starte ny afdeling på mandag.. Og jeg ville ønske jeg havde barsel allerede, haha

Nu er der ikke længe til! Jeg kan godt forstå I glæder Jer! Det bliver dejligt for Jer at møde den lille, og finde ud af, om "den" er hun eller han!

ååårh 1000 tak søde!

Er HELT sikker på at din mave blir mindst lige så stor og flot! Og tro mig, det sker før du får set dig om  Lige pludselig en dag vågner du,og så er maven kæmpe stor og du skal føde lige om lidt! hehe ja det lyder lidt sygt... men sådan føles det altså nogle gange!

stort tillykke med den beståede eksamen! jeg bestod også i tirsdags, og gik så direkte på barsel! Er virkelig glad for min beslutning om at tage praktikken færdig, for det er bare skønt at sidde med en bestået eksamen og dermed god samvittighed i de næste 12 mdrs barsel  hvordan er du nu med dig? når du at gøre uddannelsen helt færdig før bebs kommer? kunne jo være PERFEKT for dig!

Ja det blir fantastisk at få afvide om den lille vildbasse derinde er en han eller hun  det spekulerer vi godt nok meget i for tiden!

vil i vide kønnet?

Anmeld

12. november 2010

VNB

betiinsen skriver:

ih en super flot mave. Hihi jeg har lang vej endnu

Mange mange tak!

har lige luret dit mave billede - og du ser da også bare super godt ud! Det skal nok blive en stoooor flot fuldbåren gravid mave, og når DU så smider billeder ind af den i uge 37, sidder jeg helt sikkert og sukker efter dengang MIN var så flot

Anmeld

12. november 2010

otlitrom

VNB skriver:

ååårh 1000 tak søde!

Er HELT sikker på at din mave blir mindst lige så stor og flot! Og tro mig, det sker før du får set dig om  Lige pludselig en dag vågner du,og så er maven kæmpe stor og du skal føde lige om lidt! hehe ja det lyder lidt sygt... men sådan føles det altså nogle gange!

stort tillykke med den beståede eksamen! jeg bestod også i tirsdags, og gik så direkte på barsel! Er virkelig glad for min beslutning om at tage praktikken færdig, for det er bare skønt at sidde med en bestået eksamen og dermed god samvittighed i de næste 12 mdrs barsel  hvordan er du nu med dig? når du at gøre uddannelsen helt færdig før bebs kommer? kunne jo være PERFEKT for dig!

Ja det blir fantastisk at få afvide om den lille vildbasse derinde er en han eller hun  det spekulerer vi godt nok meget i for tiden!

vil i vide kønnet?

Jeg kan godt forstå du er glad fr du tog praktikkenfærdig. Det har sikkert været hårdt, men så mangler du det mindre i den anden ende!!

Jeg har ikke bestået endnu. Forstået på den måde, at jeg har afleveret skriftlig opgave, og først får svar om 4 uger. Det er bestået/ikke bestået, men jeg er SÅ meget i tvivl. Men det er jeg jo hver gang

Jeg skulle meget gerne nå at blive færdig. Har termin 23.06.11 og eksamenerne skulle gerne ligge omkring d. 10. såeee... Det håber jeg! Har termin en torsdag, og har på fornemmelsen at dimissionsfesten holdes 24. Så hvis jeg lige ku gå et par dage over tid, så jeg ku få det hele med, så ville det ikke være så tosset. Ellers vil jeg gerne føde lidt for tidligt, så jeg kan komme med alligevel. Det hele er lidt knapt, men det SKAL bare gå!

Jeg glæder mig til at høre, hvad I får! Vi går og tænker allerde nu, gad vide om det er en pige eller en dreng. Så jeg kan kun forestille mig, hvordan det er, efter så mange uger Men vi vil heller ikke vide det. Den overraskelse vil vi gemme til fødslen. Familien synes det er noget vås, for så kan vi ikke købe ting til baby, og de kan ikke strikke i "de rigtige farver". Men vi er ligeglade. Vores barn - vores beslutning!

Anmeld

12. november 2010

VNB

kitty skriver:

Jeg kan godt forstå du er glad fr du tog praktikkenfærdig. Det har sikkert været hårdt, men så mangler du det mindre i den anden ende!!

Jeg har ikke bestået endnu. Forstået på den måde, at jeg har afleveret skriftlig opgave, og først får svar om 4 uger. Det er bestået/ikke bestået, men jeg er SÅ meget i tvivl. Men det er jeg jo hver gang

Jeg skulle meget gerne nå at blive færdig. Har termin 23.06.11 og eksamenerne skulle gerne ligge omkring d. 10. såeee... Det håber jeg! Har termin en torsdag, og har på fornemmelsen at dimissionsfesten holdes 24. Så hvis jeg lige ku gå et par dage over tid, så jeg ku få det hele med, så ville det ikke være så tosset. Ellers vil jeg gerne føde lidt for tidligt, så jeg kan komme med alligevel. Det hele er lidt knapt, men det SKAL bare gå!

Jeg glæder mig til at høre, hvad I får! Vi går og tænker allerde nu, gad vide om det er en pige eller en dreng. Så jeg kan kun forestille mig, hvordan det er, efter så mange uger Men vi vil heller ikke vide det. Den overraskelse vil vi gemme til fødslen. Familien synes det er noget vås, for så kan vi ikke købe ting til baby, og de kan ikke strikke i "de rigtige farver". Men vi er ligeglade. Vores barn - vores beslutning!

ej hvor underligt, vi skulle både: aflevere opgave, bestå en praktisk prøve samt forsvare den mundtligt... en ret stor omgang faktisk   men heldigvis så lå den praktiske + mundtlige del på samme dag.... og det hele var også "bare" bestået eller ikke bestået.

Er sikker på at din opgave er bestået  det er jo gået fint indtil nu. men kender godt den usikkerhed der hviler på én lige indtil man får svaret...

hihi det er godt nok godt timet og tilrettelagt med din termin!   det passer jo lige præcis! Og håber for dig at du når dimensionsfesten også!  det er det eneste jeg er lidt træt af - nemlig at jeg ikke kan dimentere med min klasse... men hvad, jeg kommer jo op og ønsker dem tillykke med lille bebsi på armen

uha vi har også hørt meget fordi at vi ikke vil vide kønnet... både godt og skidt! Rigtig mange (inkl. begge vores familier) synes det er mega fedt at vi ikke ved det... de er af den gamle overbevisning om at det altså først er noget man får afvide ved fødslen, så der er vi blevet bakket 100 % op! Det er mere venner og bekendte som synes at det er lidt underligt at vi ikke vil vide det... De synes at det er en fuldstændig given ting at man får kønnet afvide  Men heldigvis synes mange af vores venner også at det er rigtig spændende og anderledes at vi har valgt ikke at vide det..

Og ja som du selv skriver: Ens barn = ens egen beslutning! så må folk jo sige hvad de vil  og godt nok har vi ikke prøvet andet end ikke at vide det, men vi har heller ikke på noget tidspunkt fortrudt at vi ikke ved det! det blir så KÆMPE stort at Mogens skal være den første til at se kønnet, og fortælle det til den trætte og stolte mor  er et af de højdepunkter som vi glæder os allermest til ved fødslen!  

Håber at alting går rigtig godt med den lille kattekylling, og at kvalme så småt er på retur igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.