Kæmpe søvn problemer hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
0 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Brit

Hejsa

Jeg er helt ny her inde, men ved at google på nettet om natteterror, så fandt jeg en tråd som virkede bekendt og måtte lige komme med min historie og håbe på, at nogle af jer, kan komme med nogle guldkorn eller erfaringer. Jeg skrev også på den anden tråd, men da denne er nogle måneder gammel osv blev jeg opfordret til at skrive en ny tråd, derfor denne som er lig den anden.

Min søn på 4 måneder skriger også til hver eneste lur han tager i løbet af dagen. Det har han nu gjort siden han var 7 uger, inden da sov han slet ikke om dagen og nogle gange heller ikke om natten. Han tog kun korte power naps på armen af ente mig eller min kæreste.

Der har ikke været noget om natten, dog med undtagelse for 14 dage siden, der tog han en uge, hvor han skreg hver 30 min hele natten, så vi måtte sove på skift.

Jeg må indrømme, at jeg er ved at blive sindsyg af at skulle rende ude ved barnevognen hele dagen og der er bare ingen, der har kunne komme med en forklaring eller årsag til mig.

Han har været til zoneterapi, fys. kiropraktor, indlagt på Skejby og været ved vores almindelige læge og intet har hjulpet.

Han falder rimelig let i søvn selv i løbet af dagen, men skriger efter 30 min. Så i løbet af en dag, så har jeg 2X30 min, hvor jeg kan nå lidt.

Det er meget pludselige skrig og nogle gange skriger han så meget, at han vågner ved det og ligger med store øjene. Ellers triller jeg barnevognen rundt om huset i et utal af gange, for at han falder til ro igen.

De har snakket lidt kolik, så jeg ventede på at han skulle blive 3 mdr. Nu er han som sagt blevet 4 mdr og jeg kan ikke helt gøre mig nogle forhåbninger om, hvornår dette måtte holde. Jeg håber virkelig at nogen af jer, kan komme med nogle gode råd og erfaringer om, hvornår jeg kan forvente, at det holder.

Jeg vil gøre alt for at få lov til at nyde tiden med min søn, de sidste 4 måneder af min barsel og tiden der efter.

Hilsen Brit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.