Nakkefoldsscanningen var noget lo..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Lusi

Puha, var til scanning i mandags på Riget og nakkefolden var tyk, og mine blodprøver var også dårlige. Så den var 1:24

Skulle så i Onsdags ind og have taget moderkage biopsi og var RIGTIG nervøs.. Det var heldigvis ikke så slemt, som frygtet, men lige siden har jeg godt nok haft ondt i maven

MEN så ringede jordmoderen heldigvis allerede igår, med svar.. Barnet har IKKE Downsyndrom og vi venter en dreng

Nu skal jeg så allerede til hjertescanning igen d. 29/11, for når resultatet er så lavt, er der åbenbart større chancer for, der er noget galt med hjertet i stedet for... Eller også..

Men må bare krydse fingre igen.. Vi er optimistiske nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

CamillaValby

Lykke86 skriver:

Puha, var til scanning i mandags på Riget og nakkefolden var tyk, og mine blodprøver var også dårlige. Så den var 1:24

Skulle så i Onsdags ind og have taget moderkage biopsi og var RIGTIG nervøs.. Det var heldigvis ikke så slemt, som frygtet, men lige siden har jeg godt nok haft ondt i maven

MEN så ringede jordmoderen heldigvis allerede igår, med svar.. Barnet har IKKE Downsyndrom og vi venter en dreng

Nu skal jeg så allerede til hjertescanning igen d. 29/11, for når resultatet er så lavt, er der åbenbart større chancer for, der er noget galt med hjertet i stedet for... Eller også..

Puha

Men fedt at læse at det indtil videre ser helt fint ud Tillykke med det

Anmeld

12. november 2010

marhemor

Puha for en oplevelse

Men godt at moderkagebiopsien var god

Tillykke med at I venter jer en dreng! Og pøj pøj med resten af graviditeten

marhemor

Anmeld

12. november 2010

Aprilmor11

Lykke86 skriver:

Tillykke med den lille dreng

Men sikke en oplevelse .. Men godt at det ser fint ud indtil videre ..

Held og lykke med det hele ..

Stort kram herfra , Tanja 16+6

Anmeld

12. november 2010

Gaia

Stort tillykke herfra. Håber alt er vel med den lille dreng.

Anmeld

12. november 2010

Lusi

Tak skal i have allesammen

Anmeld

12. november 2010

Diana...

Velkommen tilbage  

Jeg  for at scanningen er fin også. og endnu engang tillykke med den lille dreng. Kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.