har fået datoen for kejser.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Lene76

Det blir mandag den 7 feb  bare så mærkligt at det lige blir den dato for jeg har i sjov gået og sagt at det nok blir den dag..... at det så osse gør det er lidt sjovt syntes jeg

så hun kommer 10 dage før termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Marco2

Tillykke med det

Så skal jeg bare gå 4 dage over, så kan vi ligge derude sammen

AG

Anmeld

12. november 2010

blomst84

Tillykke hvor er du heldig du allerede har fået datoen! Tror jeg får min dato på tirsdag hvordan foregår det? Kigger de på kalenderen også får man en dato? Eller vælger man selv? Jeg har termin 13. Januar og kæresten har fødselsdag 8. Januar

Anmeld

12. november 2010

karina pigen

Lene76 skriver:

Det blir mandag den 7 feb  bare så mærkligt at det lige blir den dato for jeg har i sjov gået og sagt at det nok blir den dag..... at det så osse gør det er lidt sjovt syntes jeg

så hun kommer 10 dage før termin

har du selv valgt at få kejsersnit eller hvordan??

og hvorfor hvis man må spørger..??

Anmeld

12. november 2010

Lene76

kort fortalt har jeg ik selv valgt det.... fik akutks sidste gang da min søn var lidt for stor til at komme ud, og på vej på fra fødestuen til op. lavede han en kobøtte og det resulteret i at jeg fik en flænge på 10-15 cm i højre side af livmoderen.... så de tør ik og lade mig føde selv.....

Jeg har meldt mig til at være med i et forsøg på Skejby om pks hvor de trækker lod om hvornår man ska ha det..... så nu kan jeg bare vente på at det blir den 7 feb. og ja Ag det ku være hyggeligt men du ska vel selv føde ik??? el fik du osse kejser med Emsen????

Anmeld

14. november 2010

Marco2

Lene76 skriver:

og ja Ag det ku være hyggeligt men du ska vel selv føde ik??? el fik du osse kejser med Emsen????

Jo, jeg regner da med selv at skulle føde ligesom med Emsen. Så hvis alt går vel tager jeg direkte hjem. Men med Emsen fik jeg feber og skulle derfor være til obs i 48 timer. Men håber da på at jeg denne gang smutter en mandel …

Anmeld

14. november 2010

Riksen

Hvor dejligt håndgribeligt. Det må være rart at kunne forholde sig til en specifik dato, når nu det ikke kan være anderledes.

Tillykke, eller hvad man nu siger

Anmeld

14. november 2010

Sofia

Uh hvor er det vildt at vide, at du er mor til endnu en den 7. feb Håber det kommer til at gå rigtig godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.