Julekalender i tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. november 2010

linemus

I år er det enten Absalons hemmelighed på DR1 eller Pyrus på TV2. Kender I dem? Hvilken er bedst? Nu tænker jeg mest på Sebastian på 6 år. Er Signe og Nanna ikke lidt for små til dem?

Hvad skal I se? Har I købt julekalenderen eller gider I ikke?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Marco2

Er selv lidt i vildrede med de der julekalendre... for synes måske også at begge to virker til at være for store børn fremfor vores 3-årige?? Men hvis "folk" herinde mener de er il vores unger, tror jeg vi køber kalenderen der hører til...

AG

Anmeld

12. november 2010

Kaufie

William fik DRs Ulandskalender i weekenden - det er fra Absalons Hemmelighed, men der er julepynt med Kaj&Andrea, Oline og Bamse med.... Og det er figurer han kender.

Jeg har set der også kommer Sebastians Jul på DR - og tror allerede den sendes 17.30, så det er nok den William kommer til at se - jeg tror ikke han er stor nok til at få noget ud af de to andre - og Pyrus kommer vel først kl 20.00, hvis man skal se dagens afsnit? Det er for sent for William i hvert fald.

Anmeld

12. november 2010

Marco2

William fik DRs Ulandskalender i weekenden - det er fra Absalons Hemmelighed, men der er julepynt med Kaj&Andrea, Oline og Bamse med.... Og det er figurer han kender.

Jeg har set der også kommer Sebastians Jul på DR - og tror allerede den sendes 17.30, så det er nok den William kommer til at se - jeg tror ikke han er stor nok til at få noget ud af de to andre - og Pyrus kommer vel først kl 20.00, hvis man skal se dagens afsnit? Det er for sent for William i hvert fald.

Først kl. 20? for en børnejulekalender??

Jamen det er også aaaaalt for sent for Emsen. Der skulle hun gerne sove og ha' gjort det et stykke tid

Ag

Anmeld

12. november 2010

Kaufie

Der er endda lavet en bog til Sebastians Jul

Det tror jeg bliver et hit ved William......

Anmeld

12. november 2010

Anja

Her i huset tror jeg, at alle mand ser Sebastians jul og så plejer tv2 at genudsende deres julekalender (Pyrus) om eftermiddagen, og hvis de gør det, så tror jeg at vi også følger med i den.

Jonas har allerede med stor interesse set reklamer for Absalons hemmelighed, så den tror jeg han skal have lov at se sammen med os om aftenen, når de små er puttet.

Anmeld

12. november 2010

Mie A

linemus skriver:

I år er det enten Absalons hemmelighed på DR1 eller Pyrus på TV2. Kender I dem? Hvilken er bedst? Nu tænker jeg mest på Sebastian på 6 år. Er Signe og Nanna ikke lidt for små til dem?

Hvad skal I se? Har I købt julekalenderen eller gider I ikke?

- Line

Vi skal se Pyrus herhjemme - men vi bliver en dag bagud - da vi har valgt at se genudsendelsen der kommer dagen efter - Da klokken 20.00 er alt alt for sent.

Anmeld

12. november 2010

Plysbjørnen

Altså her får Laura lov at se Pyrus. den anden synes jeg ikke er noget for hende.

Anmeld

12. november 2010

ka li ja

her får de kun noget at se hvis faren vænner dem til det....

og de får nok en lego julekalender hver...

jeg hader de der tv julekalendre... men hvis pyrus kommer på et ordenligt tidspunkt, så ender det jo nok med den

Anmeld

12. november 2010

linemus

Takker. Det bliver nok også Sebastians jul, som Nanna og Signe skal se. Bare trist, at der ikke er nogen kalender dertil. Dengang jeg var barn...

Jeg kan se, at der kommer Jul i Svinget på Ramasjang. Så der er da lidt at vælge imellem - ligesom de tonsvis af forskellige jule-chokolade-lege-playmobil-og-jeg-ska'-komme-efter-dig-kalendre, der er i handlen nu til dags.

Line - der har haft store-handle-dag i dag og nu er godt brugt og bælgøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.