Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fødeboller...
Har billedet fra en af mine venner, der arbejder i en Superbest! Lad os konkludere de ikke kan stave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
He he.... Gad vide om det er sådan nogle specielle vestimulerende flødeboller, så når man spiser et par stykker af dem så går der et kvarter og så har man født
smillaluna skriver: He he.... Gad vide om det er sådan nogle specielle vestimulerende flødeboller, så når man spiser et par stykker af dem så går der et kvarter og så har man født
åh dem ku de sælge mange af til trætte gravide
Kan det ikke være pga, Mia (skuespilleren), spiller gravid, og går og stjæler ting fra superbest? I deres reklamer..
Så måske er det bevidst der skal stå fødeboller. tihi
lisesp83 skriver: Kan det ikke være pga, Mia (skuespilleren), spiller gravid, og går og stjæler ting fra superbest? I deres reklamer.. Så måske er det bevidst der skal stå fødeboller. tihi
Nja.. Ikke helt... Det var en stavefejl
Ligesom den her
hihihihihih flot stavet
Kageteenageren skriver: Fødeboller... Har billedet fra en af mine venner, der arbejder i en Superbest! Lad os konkludere de ikke kan stave
QUAR20 - dem må du da rende ned og købe
Kageteenageren skriver: Nja.. Ikke helt... Det var en stavefejl Ligesom den her
Haha okay, jamen så kan vi jo godt konkludere at de ikke kan stave.
Det sku lidt sjovt..
lisesp83 skriver: Haha okay, jamen så kan vi jo godt konkludere at de ikke kan stave. Det sku lidt sjovt..
Jeps... hehe
guuuud hvis det er sådan nogle så vil jeg gerne købe en pakke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128