hvilken taske til fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Kløver

En ting er indholdet, det kan jo variere, men jeg tænker også, hvad brugte i, til at have alle jeres ting i, da i skulle pakke tasken, til fødslen, brugte i bare en sportstaske eller hvordan, og så pusletasken til den lille, eller samlede i det hele i en stor taske eller hvad gjorde i, og ville i have pakket jeres sager anderledes

Jeg snakker selvfølgelig om den taske, man tager med på hospitalet, til ens ting til, under og efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

FruHolm <3

har faktisk selv lige pakket mine ting for et par dage siden

sportstaske til mine ting og pusletasken til den lilles

Anmeld

11. november 2010

Kløver

sarah Foged skriver:

har faktisk selv lige pakket mine ting for et par dage siden

sportstaske til mine ting og pusletasken til den lilles

ahh ok, jeg tænker kun at vi så er nød til at få barnevognen hjem før fødseln så, da vi vil få barnevogn, og pusletaske leveret sammen, da pusletasken følger med barnevognen

Anmeld

11. november 2010

FruHolm <3

Maja84 skriver:

ahh ok, jeg tænker kun at vi så er nød til at få barnevognen hjem før fødseln så, da vi vil få barnevogn, og pusletaske leveret sammen, da pusletasken følger med barnevognen

tror da godt du kan få lov til at få pusletasken med hjem? og så de holder barnevognen til du har født

nu har jeg selv 3 pusletasker jeg har fået af min svigerinde, så det gjorde det lidt nemmere

Anmeld

11. november 2010

Kløver

sarah Foged skriver:

tror da godt du kan få lov til at få pusletasken med hjem? og så de holder barnevognen til du har født

nu har jeg selv 3 pusletasker jeg har fået af min svigerinde, så det gjorde det lidt nemmere

hehe ja okay, 3 stk af slagsen, så er der lidt at vælge imellem. men ja kunne da godt være man bare til den tid, skulle betale hele molevitten, og så vente med at få selve vognen hjem, hvis det er muligt

Anmeld

11. november 2010

FruHolm <3

Maja84 skriver:

hehe ja okay, 3 stk af slagsen, så er der lidt at vælge imellem. men ja kunne da godt være man bare til den tid, skulle betale hele molevitten, og så vente med at få selve vognen hjem, hvis det er muligt

ja hehe

det skulle meget gerne være muligt, ellers ville butikkerne jo heller ikke kunne sælge de startpakker de har, hvor der følger seng og puslebord osv med

Anmeld

12. november 2010

Dansker I Holland

Maja84 skriver:

En ting er indholdet, det kan jo variere, men jeg tænker også, hvad brugte i, til at have alle jeres ting i, da i skulle pakke tasken, til fødslen, brugte i bare en sportstaske eller hvordan, og så pusletasken til den lille, eller samlede i det hele i en stor taske eller hvad gjorde i, og ville i have pakket jeres sager anderledes

Jeg snakker selvfølgelig om den taske, man tager med på hospitalet, til ens ting til, under og efter fødslen

Vi har pakket en sportstaske til vores tøj og mangler bare en toilet taske til div ting. Til baby har vi pakket en stor kuffert. Vi skal være indlagt i 5 dage, derfor så mange ting

Sussie 39+4

Anmeld

12. november 2010

Low

Maja84 skriver:

Jeg brugte en af de der rejsetasker med hjul i bunden og håndtag som kan trækkes ud i toppen

Anmeld

12. november 2010

LIZO

jeg havde en stor taske.- fødte ambulant. så havde ikke meget med

1 sæt skiftetøj til mig. mit tøj var der kommet både fostervand og blod på.

1 sæt til zoey

et tæppe til hende og hende dragt til hjemturen.

kamara, hår elestikker, lader til mobil

en lille pose til far med kryds og tværs mande blad kiks og sodavand og lidt andet lækkert..

det var vist det. fik bleer derude. både til  mig og zoey

Anmeld

12. november 2010

Divababy93

skulle også havde haft barnevognen lige så snart jeg havde født men nej nej, babysam igen, de havde den ikke hjemme før en gang i næste uge  nåh men jeg havde bare det hele i en taske, det syntes jeg var nemmere, så var der ikke så meget at slæbe på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.