Jeg har en fætter som er som en bror for mig, vi har altid haft en fantastisk forhold. Han har fundet sig en kæreste og sammen har de 2 børn med 2 års mellemrum. Min kæreste og jeg har mange gange passet deres piger og altid dem begge.
Nu har vi selv to børn med to års mellemrum og de har aldrig passet vores børn. De har ikke noget særligt forhold til vores børn, vi ses til familiefødselsdage i løbet af året, jul og påske. Nu har de spurgt om de må passe vores datter på 3, om de må hente hende i BH og tage hende med ud på skolen og hente deres datter som går i 1 klasse så alle hendes klassekammerater kan se vores datter. Herefter vil de tage hende med hjem og hygge et par timer.
Hun siger at de selvfølgeligt også gerne vil passe vores søn men ikke så længe han bruger ble så det er da i hvertfald 1 år endnu måske 1½ år.. Hmm, vi har altid passet begge deres og jeg syntes det er sært at de ikke vil være sammen med min søn bare pga en ble, de har da selv haft to blebørn..
Jeg har ikke lyst til at min generte datter skal hentes af en hun ikke kender vildt godt, har ikke lyst til at hun skal køre med hende, har ikke lyst til at hun skal være derude fordi deres yngste datter ofte overskrider min datters grænser så hun græder - hvilket hun ellers aldrig gør.
Jeg har ikke lyst til noget af det her, Min datter er kun 3 år..tænker hvis deres datter gerne vil vise vores datter frem (hvilket jeg ikke er til..) så kan jeg tage med men de vil åbenbart gerne have hende for sig selv..
Hvad tænker I, er jeg bare hysterisk?
Anmeld