blod klumper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. november 2010

nvm

det nu ca. 4 dage siden jeg har født. og nu begynder blod klumperne først at komme ud (forneden selvf.) er det normalt det først sker 4 dage efter?

ellers har det kun været som alm. mens (dog mere men normalt)

kan ikke rigtig huske det fra min første fødsel, men mener alle de blod klumper der røg ud de første par dage.

blev bare swå forskrækket idag da der kom en del.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

nvm

slet ingen????

Anmeld

11. november 2010

Malthes mor

Det er helt normalt. Og det kan vare rigtig længe.

Anmeld

11. november 2010

B&J

nvm skriver:

det nu ca. 4 dage siden jeg har født. og nu begynder blod klumperne først at komme ud (forneden selvf.) er det normalt det først sker 4 dage efter?

ellers har det kun været som alm. mens (dog mere men normalt)

kan ikke rigtig huske det fra min første fødsel, men mener alle de blod klumper der røg ud de første par dage.

blev bare swå forskrækket idag da der kom en del.

jeg fik en 1 dag efter jeg havde født også 1 uge efter jeg havde født altså gammel størknet blod staves forkert.....

men der kan jo godt komme nogle raster ud hvis du er nervøs ville jeg lige ringe til lægen bedre engang for meget ind for lidt

Anmeld

11. november 2010

SussieThyssen

nvm skriver:

slet ingen????

Jeg tror det måske er meget normalt, men jeg er ikke sikker.
Med min den første kom der en ordenlig klump på størrelse med en kokosnød på 3. dagen, men så kom der heller ikke flere.
Og med nr 2 kom der slet ingen.
Hvis jeg var dig, ville jeg nok lige give min læge et ring i morgen.
Og læg dig så til at sove på maven i nat.
Det hjælper livmoderen til at trække sig sammen, så den kan komme af med resterne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. november 2010

nvm

B&J skriver:

jeg fik en 1 dag efter jeg havde født også 1 uge efter jeg havde født altså gammel størknet blod staves forkert.....

men der kan jo godt komme nogle raster ud hvis du er nervøs ville jeg lige ringe til lægen bedre engang for meget ind for lidt

tak for svaret

belv sku lidt nervøs fordi det var da jeg løftede på auto stolen med lille pigen i så ku jeg mærke der røg en ordenlig klat ud af mig. ( undskyld lyder ikke så lækkert)...

men gik også udfra det er normalt, vidste bare ikk om 4 dage efter var

Anmeld

11. november 2010

nvm

SussieThyssen skriver:

Jeg tror det måske er meget normalt, men jeg er ikke sikker.
Med min den første kom der en ordenlig klump på størrelse med en kokosnød på 3. dagen, men så kom der heller ikke flere.
Og med nr 2 kom der slet ingen.
Hvis jeg var dig, ville jeg nok lige give min læge et ring i morgen.
Og læg dig så til at sove på maven i nat.
Det hjælper livmoderen til at trække sig sammen, så den kan komme af med resterne.

Kærligst
Sussie

et ca også den str der kom med mig idag. så der kommet en lille efter på str med en blomme.

kan desværre ikke sove på maven, fordi mine bryster er så spændte

Anmeld

11. november 2010

B&J

nvm skriver:

tak for svaret

belv sku lidt nervøs fordi det var da jeg løftede på auto stolen med lille pigen i så ku jeg mærke der røg en ordenlig klat ud af mig. ( undskyld lyder ikke så lækkert)...

men gik også udfra det er normalt, vidste bare ikk om 4 dage efter var

Jeg havde heller aldrig fået det afvide og da det skete på sygehuset første gang var jeg ved af tro jeg skulle dø heldig vis fik jeg pænt afvide det var helt alm.. uhhh så faldt man ned på  jorden... også anden gang var jeg lige inde og hente tøj titl lille manden kunne jeg bare mærke der løb noget  ud på wc og der var lige en til og det var 1uge efter

Anmeld

11. november 2010

SussieThyssen

nvm skriver:

et ca også den str der kom med mig idag. så der kommet en lille efter på str med en blomme.

kan desværre ikke sove på maven, fordi mine bryster er så spændte

Kunne godt tyde på du har lidt skammer i livmoderen. Måske skulle du have en scanning, for at se efter, at det ikke er deciderede flænger du har.
Ikke at jeg vil skræmme dig...men måske en god ide at du lige vender det med lægen og eventuelt får målt din blodprocent.
Det kan jo også godt være at der sidder lidt rester tilbage fra moderkagen, som har lidt svært ved at løsne sig ordentligt og at du skal have det klaret med en K-vitamin indsprøjtning, som får livmoderen til at trække sig ordentligt sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. november 2010

nvm

SussieThyssen skriver:

Kunne godt tyde på du har lidt skammer i livmoderen. Måske skulle du have en scanning, for at se efter, at det ikke er deciderede flænger du har.
Ikke at jeg vil skræmme dig...men måske en god ide at du lige vender det med lægen og eventuelt får målt din blodprocent.
Det kan jo også godt være at der sidder lidt rester tilbage fra moderkagen, som har lidt svært ved at løsne sig ordentligt og at du skal have det klaret med en K-vitamin indsprøjtning, som får livmoderen til at trække sig ordentligt sammen.

Kærligst
Sussie

jeg fik 2 af de indsprøjtninger efter jeg havde født.

altså de siger jo det normalt at der kommer klumper, men ikke enrome og mange.

men nu når der slet ikk har været før nu, er det vel ikke meget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.