sætte den lige herind også..vi overvejer et barn mere.Men har brug for lidt råd..hva ville du gøre i mit sted??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

H+S Skjolgborg.

Vi har været sammen i 7 mdr her den 26...
Vi har snakke om en baby de sidste 2-3 nu ca..
Jeg fik p-sprøjte i dec...
Så nu overvejer vi om jeg her i marts ikke skal have p-sprøjte eller vi skal vente lidt inu...
Et sted har jeg det sådan ikke lyst til af få den og sker det så sker det også er det bare jubiii..
Men nu hved jeg også at jeg har lidt svært hved af bleve gravid + jeg skal have progestan når jeg blever gravid og steen og jeg blever jo ældre og ældre. Han blever 38 her til maj jeg 32 til nov..Så har det så lidt press måske skal vi så skal det værre snart vi går igang men er også bange pga min sygdom selvom de på sygehuse har sagt den skal jeg leve med altid har gode og dårlige dage fleste gode siden juni mdr er det bare gået mere og mere frem ad men er det nok 7 mdr osv....
men jeg hved også hvis jeg får sprøjten også næsten gang ikke få den og vi skal have mere hjælp ind progestan kan det måske tag længertid....

Han har en søn på 10 år jeg en på 7 år og en pige på 18 mdr...
Vi er begge sikker på det er os til vi dør og vi flytte i hus d.30 okt 07.
D.24 dec 07 fri han og vi er nu forlove..
Hva ville du gøre i mit sted??????????????..
mvh henriette31et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

3rollinger

Hej Henriette

Du har spurgt om det foer, og jeg synes det er noget der er meget svaert at raade om.

Men jeg kan bare sige at var jeg i dit sted ville jeg ikke goere det. Jeg synes ikke I er saa gamle, og jeg ved af erfaring at to smaa boern er meget haardt, og naar du i forvejen kaemper med din depression og angst er det sidste du har brug for to babyer. Altsaa Victoria og den nye.

Hvis det skal vaere Steen og dig til I doer, er der jo heller ingen grund til at forhaste jer. Steen kan faa boern til han er 80 og du har mange gode graviditetsaar tilbage. Hvsi jeg var jer ville jeg vente til Victoria var 3 aar, saa er hun meget mere selvstaendig og du har mere overskud til en ny baby.

Knus
Trine

Anmeld

19. februar 2008

Sørensen

hej Henriette

Jeg vil give dig samme råd som Trine - vent og nyd dem i har - der er ingen grund til hastværk.

Jeg ved også af erfaring at det til tider kan være hårdt med to små børn har jo selv to drenge med 18 mdr. imellem og har man en sygdom oveni, tror jeg bestemt ikke det bliver mindre hårdt.

/Tina

Anmeld

22. februar 2008

Charlie

Hej Henriette,
som Trine skriver, så er det noget, der er meget svært at give råd om.
Jeg kan bare huske, hvor hårdt du havde det, da Victorias far og du gik fra hinanden, og hvor hårdt det var for Benjamin også. Og du havde/har angst og depression, så jeg ville i dit sted, nok vente lidt med at få et barn mere. I har jo også 5 børn tilsammen, det er jo lidt af en flok ;)
Så hvis jeg skal komme med et råd til dig, så ville jeg sige: Vent et par år, og se på det igen til den tid :)

Knus Dorthe

Anmeld

23. februar 2008

H+S Skjolgborg.

Hej Dorthe
Men undskyld mig men vi har kun tre tilsammen jeg 2 steen 1.
*GH*.
Kuns henriette31

Anmeld

24. februar 2008

Charlie

Nååååhh, hehe, jeg læste vist forkert i dit indlæg, sorry :$ Jeg kan åbenbart ikke tælle :S

Anmeld

24. februar 2008

H+S Skjolgborg.

*GH*..Sådan er det jo bare kan jo ske for en hver men jo et sted har jeg da 5 børn to af mine egen og en pap-søn,min mand og vores hundhvalp*GH*.....
knus herfra henriette:-o

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.