Tjek liste til din baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Janni.

Prutten 27+ skriver:

Har luret den, den er faktisk ok. den er printet ud til tjek up hehe

Den side kan ihvert fald supplere lidt 

~Buito ~

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

DK

Hej

Jeg har tidligere talt op hvad jeg har til Bimmeren, så den liste kan du da lige få her!

Det meste er str. 56, og jeg har lidt i str. 50.

Bukser:

4 par joggin, 2 par velour, 2 par selebukser velour, 1 par fløjlsbukser og 1 par i bomuld med foer. 3 smækbukser.

Bluser:

7 langærmede bodyer, 9 langærmede trøjer, 12 bodyer korte ærmer, 4 cardigans, 2 hjemmestrikkede trøjer i bløøød uld. 1 skjorte, 2 polo t-shirts.

3 heldragter.

Huer: 5 hjelme, 2 i blød velour uden stropper og 1 fin fin hjelm i lækkert hjemmestrik i chasmeregarn!

17 par sokker, 3 par uld/strik-futter, 6 par strømpebukser

8 natdragter

1 jakke og 1 flyverdragt, 2 par små sko. 

1 hagesmæk.

Det var helt præcist det jeg har i str. 50 og 56! Rigeligt, he he! Jeg havde købt en stor pose med brugt tøj, og derfor har jeg forholdsvis meget af basis-tingene! Men det er nu rart nok! Det har ikke kostet så meget, og jeg skal ikke vaske hele tiden!

Anmeld

14. november 2010

Moaaar <3

DK skriver:

Hej

Jeg har tidligere talt op hvad jeg har til Bimmeren, så den liste kan du da lige få her!

Det meste er str. 56, og jeg har lidt i str. 50.

Bukser:

4 par joggin, 2 par velour, 2 par selebukser velour, 1 par fløjlsbukser og 1 par i bomuld med foer. 3 smækbukser.

Bluser:

7 langærmede bodyer, 9 langærmede trøjer, 12 bodyer korte ærmer, 4 cardigans, 2 hjemmestrikkede trøjer i bløøød uld. 1 skjorte, 2 polo t-shirts.

3 heldragter.

Huer: 5 hjelme, 2 i blød velour uden stropper og 1 fin fin hjelm i lækkert hjemmestrik i chasmeregarn!

17 par sokker, 3 par uld/strik-futter, 6 par strømpebukser

8 natdragter

1 jakke og 1 flyverdragt, 2 par små sko. 

1 hagesmæk.

Det var helt præcist det jeg har i str. 50 og 56! Rigeligt, he he! Jeg havde købt en stor pose med brugt tøj, og derfor har jeg forholdsvis meget af basis-tingene! Men det er nu rart nok! Det har ikke kostet så meget, og jeg skal ikke vaske hele tiden!

nu må jeg spørger lidt dumt men hvad er natdragt ? er det hel dragt ?

Anmeld

15. november 2010

DK

nu må jeg spørger lidt dumt men hvad er natdragt ? er det hel dragt ?

Ja det er det. Ligesom denne her:

http://baby-vest.dk/toej-85/undertoej-bodyer-nattoej-154/name-it-natdragter-2-pk-628.html

Ofte har baby-butikker dem hængende ved indgangen, og så er der 3 eller 4 for 100 kr! Ellers er det en af de ting jeg synes er rigtig gode at købe brugt, da der jo ikke er nogen der skal kigge på dem, og det derfor ikke gør noget hvis der ex. er lidt vaskefnuller på!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.