FB - Oscar <3 - Billedspam !! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.805 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. november 2010

morethanperfect

Heej i skønne tøser !

Så fik jeg endelig lidt tid til lige at skrive min FB!

Mit vand gik (som nogle af jer ved) kl kvart over elleve, Fredag aften.. Jeg ringer ikke til Fg denne aften, men venter til Lørdag morgen, og skal komme ind på Fg kl halv 10  Jeg bliver undersøgt, og bliver sendt hjem igen, da der ikke var nok plads på Fg, for de ville sætte mig i gang .. Jeg tog hjem, og fik besked på at de ville ringe til mig når der var plads til mig.. Så blir jeg ringet op kl 13, og skal derind og sættes igang Jeg ankommer en halv time senere..

Kl. 14:20 får jeg ve drop, og det virker med det samme! De kommer hurtigt, men det forstår JM ikke, så hun skruer op for det ..

Kl. 16:20 har jeg 6-7 veer på 10 min. så der blir droppet skruet ned..  En halv time senere blir det taget ud da jeg skulle prøve i badekar, og hun mente der kun skulle skubbes til mine egne veer, og det blev der sørme også! Det hjælper ikke i vandet, så ved ikke helt hvor jeg skal gøre af mig selv, og prøver at trække vejret ordenligt, men nej hvor havde jeg ondt! Jeg har kvalme og kaster op Prøver ilt masken men den hjælper ikke, følte jeg blev kvælt. 

Mine veer tager meget til, og kl. 19:10 er jeg 6 cm åben.. Jeg vælger at få epiduralblokade og den fik jeg kl 20:00. Skøøønt! Så havde jeg det meeeget bedre, og fik ristet toastbrød og saftevand  ..

Kl 22:15 får jeg presseveer, og kl 22:46 kommer skønne Oscar til verden !!! 

Han kommer op til mig med det samme, og han blir lagt til bryst med det samme, og sutter.. Jeg var sååå glad.. 

... Selvom det var en hård fødsel og jeg kun fik en halv times søvn på to døgn, var det den bedste oplevelse i hele mit liv! Det kan bare slet ikke beskrives .. ! 

Her er lige lidt billeder af min dejlig prins !! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

roenlund

rigtig mange gange tillykke, hvor ser han dejlig ud

Anmeld

11. november 2010

blomst84

Dejlige billeder hvor ser han sød ud din lille Oscar!

Anmeld

11. november 2010

Dansker I Holland

morethanperfect skriver:

Heej i skønne tøser !

Så fik jeg endelig lidt tid til lige at skrive min FB!

Mit vand gik (som nogle af jer ved) kl kvart over elleve, Fredag aften.. Jeg ringer ikke til Fg denne aften, men venter til Lørdag morgen, og skal komme ind på Fg kl halv 10  Jeg bliver undersøgt, og bliver sendt hjem igen, da der ikke var nok plads på Fg, for de ville sætte mig i gang .. Jeg tog hjem, og fik besked på at de ville ringe til mig når der var plads til mig.. Så blir jeg ringet op kl 13, og skal derind og sættes igang Jeg ankommer en halv time senere..

Kl. 14:20 får jeg ve drop, og det virker med det samme! De kommer hurtigt, men det forstår JM ikke, så hun skruer op for det ..

Kl. 16:20 har jeg 6-7 veer på 10 min. så der blir droppet skruet ned..  En halv time senere blir det taget ud da jeg skulle prøve i badekar, og hun mente der kun skulle skubbes til mine egne veer, og det blev der sørme også! Det hjælper ikke i vandet, så ved ikke helt hvor jeg skal gøre af mig selv, og prøver at trække vejret ordenligt, men nej hvor havde jeg ondt! Jeg har kvalme og kaster op Prøver ilt masken men den hjælper ikke, følte jeg blev kvælt. 

Mine veer tager meget til, og kl. 19:10 er jeg 6 cm åben.. Jeg vælger at få epiduralblokade og den fik jeg kl 20:00. Skøøønt! Så havde jeg det meeeget bedre, og fik ristet toastbrød og saftevand  ..

Kl 22:15 får jeg presseveer, og kl 22:46 kommer skønne Oscar til verden !!! 

Han kommer op til mig med det samme, og han blir lagt til bryst med det samme, og sutter.. Jeg var sååå glad.. 

... Selvom det var en hård fødsel og jeg kun fik en halv times søvn på to døgn, var det den bedste oplevelse i hele mit liv! Det kan bare slet ikke beskrives .. ! 

Her er lige lidt billeder af min dejlig prins !! 

KÆMPE tillykke og dejlig FB og skønne billeder Glæder mig til jeg selv kan skrive fb og poste billeder herinde hihi...

Knus Sussie 39+3

Anmeld

12. november 2010

morethanperfect

Mange tak . Ja han er bare sååå skøn ! 

Anmeld

12. november 2010

Miia90

Tillykke med sønnen. han ser vel nok dejlig ud

Anmeld

13. november 2010

Magsen

Tillykke med ham skønne !!

hvor er han bare DEJLIG !!

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Stort tillykke med ham

Anmeld

17. november 2010

sandratobias

Kæmpe tillykke...  

Anmeld

18. november 2010

Lady Marion <3

Årh tillykke , hvor ser han dog dejlig ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.