Vi har altid sværget til Mikk-line, og har aldrig haft andre mærker i flyverdragt da de har været varme og gode. Annika har overtaget den Juliane brugte 2 år i træk (ja, det vokser ikke så hurtigt herhjemme) og har haft den på et par gange oppe i børnehaven.
Idag da jeg henter dem får jeg at vide at Annikas flyverdragt ikke er varm nok, og at hun har grædt af ren og skær kulde idag deroppe, så de måtte give hende termotøj indenunder!! Jeg må have lignet et stort ? for den dragt har Juliane som sagt brugt i 2 år i kulde, blæst og frost og har ALDRIG haft termotøj på indenunder. Der var blæsende, men en 5-6 grader ude.
Kan en flyverdragt blive vasket for meget, eller blive slidt i fyldet med tiden? Eller er Annika bare det mere kuldskær? Jeg fatter ikke en brik.
Hvad skal hun så have på når det bliver rigtig vinter? Skal vi virkelig ud og købe en anden dragt - altså det bliver vi jo nødt til, men hvilken en skal det så være? 
Har I oplevet det samme med jeres genbrug? Jeg siger det lige igen, jeg fatter det simpelthen ikke! 
Jeg tror også jeg smider den et andet sted på siden, bare til info.
Anmeld