Sutter med personlig tekster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.993 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Low

Jeg sidder og skal bestille nogle nye sutter og jeg er helt vild med at få sin egen tekst på. De sidste sutter min søn fik der stod der : Low kühne. Det er min søns efternavne. Nu sidder jeg og overvejer om der skal stå: Jeg er en rigtig kühne! eller Mini kühne.. eller noget helt 3 .

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i har valgt at skrive på jeres sutter. Det kunne være at jeg kunne blive inspireret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Low skriver:

Jeg sidder og skal bestille nogle nye sutter og jeg er helt vild med at få sin egen tekst på. De sidste sutter min søn fik der stod der : Low kühne. Det er min søns efternavne. Nu sidder jeg og overvejer om der skal stå: Jeg er en rigtig kühne! eller Mini kühne.. eller noget helt 3 .

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i har valgt at skrive på jeres sutter. Det kunne være at jeg kunne blive inspireret

nu har jeg ikke selv en baby endnu desværre

men mini kühne er suuuper fint

Anmeld

11. november 2010

quar20

hah griner... Ved Tinos sutter har der de første 6 måneder stået mors dreng eller fars dreng.. nu står der bare tino

Anmeld

11. november 2010

Low

Kruse90 skriver:

nu har jeg ikke selv en baby endnu desværre

men mini kühne er suuuper fint

Ja det  synes jeg også. Der er også faren der forslog det men det er svært at bestemme sig når man helt selv kan bestemme

Anmeld

11. november 2010

mortilflere

Alberte Thomsen , det er hendes navn

Anmeld

11. november 2010

Low

quar20 skriver:

hah griner... Ved Tinos sutter har der de første 6 måneder stået mors dreng eller fars dreng.. nu står der bare tino

Jeg har en hvor der står 'Alexander' og en der står 'fars prins'. Jeg har så svært ved at bestemme mig  

Anmeld

11. november 2010

CiSo

Cilas har nogle, der bare står Cilas på.. Og så har han en hvor der står, mormors guldklump og den anden hvor der står, jeg er for lækker..

Anmeld

11. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

oliver har med hans navn, mors dreng, fars dreng, super baby og jeg er for sej for det siger han hele tiden...hehe

Anmeld

11. november 2010

quar20

Low skriver:

Jeg har en hvor der står 'Alexander' og en der står 'fars prins'. Jeg har så svært ved at bestemme mig  

Ja tak det kender jeg ALT for godt..!!

Det er ikke altid nemt at vælge når der er SÅ mange muligheder...!!

Min nevø har en hvor der står king of the world..!!

Og tit opfører han sig som en konge så syntes det lidt skægt..

Du skal lige gøre..

Hov du mangler at tørre der..

I GUDER...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.