vi overvejer barn sammen..Men har brug for lidt hjælp..hva ville du gøre i mit sted ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.538 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

H+S Skjolgborg.

Vi har været sammen i 7 mdr her den 26...
Vi har snakke om en baby de sidste 2-3 nu ca..
Jeg fik p-sprøjte i dec...
Så nu overvejer vi om jeg her i marts ikke skal have p-sprøjte eller vi skal vente lidt inu...
Et sted har jeg det sådan ikke lyst til af få den og sker det så sker det også er det bare jubiii..
Men nu hved jeg også at jeg har lidt svært hved af bleve gravid + jeg skal have progestan når jeg blever gravid og steen og jeg blever jo ældre og ældre. Han blever 38 her til maj jeg 32 til nov..Så har det så lidt press måske skal vi så skal det værre snart vi går igang men er også bange pga min sygdom selvom de på sygehuse har sagt den skal jeg leve med altid har gode og dårlige dage fleste gode siden juni mdr er det bare gået mere og mere frem ad men er det nok 7 mdr osv....
men jeg hved også hvis jeg får sprøjten også næsten gang ikke få den og vi skal have mere hjælp ind progestan kan det måske tag længertid....

Han har en søn på 10 år jeg en på 7 år og en pige på 18 mdr...
Vi er begge sikker på det er os til vi dør og vi flytte i hus d.30 okt 07.
D.24 dec 07 fri han og vi er nu forlove..
Hva ville du gøre i mit sted??????????????..
mvh henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Tessa85

hejsa:)
mit råd er at vente lidt endnu, ved godt det med alderen ligger pres på jer, men 7mdr. er jo ikk ret lang tid, jeg dummede mig jo med min datters far vi havde heller ikk været sammen længere tid end jer da vi planlagde min datter og jeg var 4mdr. henne da han så sprang fra, det er selvf. ikk ensbetydne med din kæreste gør det, og min datters far er jo også yngre, så han har så bare ikk været klar til det ansvar endnu, men jeg vil stadig sige med at være bagklog, hvis jeg ku ændre noget havde jeg ventet 1år eller 2 mer.. men sket er sket og jeg har da min dejlige datter som jeg selvf. elsker og ikk vil stå foruden, men ja mit råd vent hvertfald til i har været sammen mindst 1år.:)

Anmeld

3. marts 2008

H+S Skjolgborg.

hej tessa og -...
Vi venter også jeg skal ca den 19 mrst op til lægen og have p-sprøjten igen..Vi har pt meget med huse vi godt ville have færdig og på plads første.f.eks et større badværelse og to værelser til drengen..eller det ville sige det benjamin har nu blever til et større badeværelse også bygge vi ud med to værelse....
Så til at starte med sagde vi at vi ville gå igangen til juni 08 men det blever nok første sådan af vi får et barn til slutteningen af 2009 eller i år 2010....nu venter vi lige også snakker vi om det igen om 3-3½ mdr har vi aftalt...
så i mine øjne kan vi nok stadig nået af få et barn sammen inden han fylder 40 d.12 maj 20011*SS* som bare et mit mål...
knus og tak for jeres svar...

Til tessa85....
Med min datter far var vi kun sammen i 5 mdr så bleve jeg gravid 1 gang midste i feb 2005 og 1 dec 2005 teste jeg positiv igen...så vi have heller ikke været langtid sammen men jeg har kendt ham siden jeg var 18½ og viste han ikke ville løbe for os... gjore han heller ikke jeg smid ham ud pga vold mod mig flere gange.. omkring steen her er jeg 110 på han heller ikke løber overhovede i det han har en søn han kæmper for at få her hjem af bo....Er ked af din eks/datters far var sådan men jeg kan kun give dig ret.Jeg mener bare har man sagt a så må man også sig b så i mine øjne er han barnlig..Men super godt hun har dig og jeg er sikker på han ville fortryde det hele en dag især når din datter stiller ham ???? hvorfor dit og hvorfro dat..HAn hved slet ikke hav han gå glip af med hende..Jeg hved selv hvordan det er ikke bare af have min datter boeden hos mig i 5 mdr + min søn og jeg ville gøre ALT ALT ALT ALT for det nu aldrig sker igen.Elsker jeg mine to dejlig børn for højt til de er mit lys.liv og alt i den her verden......
bare mine ord til dig....
Knus fra henriette

Anmeld

3. marts 2008

H+S Skjolgborg.

han gider da de to jeg har og han har da kæmpe for sin søn i 2 år nu så...det tro jeg helt sikkert han ville..tro ikke på han løber nogle vejen hvis jeg blever gravid en dag...

Anmeld

3. marts 2008

Villa

Hej.

Det er kun dig selv der i den sidste ende kan fortælle dig hvad der føles rigtigt. Det gælder om at mærke efter, og bruge sine fornemmelser.

Jeg havde også engang et flip med at man skal kende sin partner og være sammen i mindst 3 år, før man planlægger sådan noget. Men efter at have været forlovet med en dejlig og trofast fyr i 4 år, som derefter var mig utro med en veninde mens hendes fyr filmede det. Så er jeg nu ikke så sikker på at det har noget med tid at gøre.

Jeg tror da stadig på at der er større risiko, hvis man ikke har kendt hinanden så lang tid. Men så har jeg også lidt den der. Hvor der ikke handles der spildes *S* Og hvis man så lige tænker sig om, hvad er så det aller værste der kan ske? Og mon ikke man bare skal nyde nuet i stedet for at bekymre sig om i morgen?

Jeg har ski haft mange kæreste på min vej. Men underligt nok var det først da jeg mødte ham jeg har nu, at jeg bare var helt sikker. Og det var jeg fra 1.dag af, selvom jeg ikke kendte ham. Jeg var vel bare nået dertil i mit liv, hvor jeg var klar til et livslangt fast forhold. Han var nu ikke så sikker i starten som jeg var, men efter 7 år er vi da stadig forelsket i hinanden :D

Pøj pøj med det *SS*

Anmeld

4. marts 2008

H+S Skjolgborg.

:D:);):P
bare super godt indlæge villa....
jeg tænker man kan sku aldig sig aldrig om man har været sammen i ½ år-1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 om hva dagen i morgen ville sig skal vi gå og tænke på flere dag frem,uger,mdr og år frem blever man sku da sindsyg.. Jeg har som du selv skriver også altid menet 2-4 år sammen før man fik børn sammen..Men nej nej den holder sku ikke altid i byretten :).... benjamin far og jeg fat sammen den 27 juli 1997 og den 16 juni 2000 fandt jeg ud af jeg var gravid og afligevel gik vi fra hinanden..min drøm om børn har altid været siden jeg var 14 år sammen mand hele mit liv og 2-3-4 børn max....... men ja sådan gik det jo ikke har to med hver deres far.. elsker min børne højer ind live selv.... men må tilstå jeg er da ked de ikke har den samme far..men jeg kan ikke hænge mig selv i fortiden hjælper ingen ting nu...så gik det bare......
Derfor jeg nu også her mega mange flere overvejres ind jeg stopper på p-sprøjte ikke kun mdr.år osv sammen men ALT......
TAK FOR DIT INDLÆG SØDE...

Anmeld

4. marts 2008

A.I.G.

Villa skriver:

Hej.

Det er kun dig selv der i den sidste ende kan fortælle dig hvad der føles rigtigt. Det gælder om at mærke efter, og bruge sine fornemmelser.

Jeg havde også engang et flip med at man skal kende sin partner og være sammen i mindst 3 år, før man planlægger sådan noget. Men efter at have været forlovet med en dejlig og trofast fyr i 4 år, som derefter var mig utro med en veninde mens hendes fyr filmede det. Så er jeg nu ikke så sikker på at det har noget med tid at gøre.

Jeg tror da stadig på at der er større risiko, hvis man ikke har kendt hinanden så lang tid. Men så har jeg også lidt den der. Hvor der ikke handles der spildes *S* Og hvis man så lige tænker sig om, hvad er så det aller værste der kan ske? Og mon ikke man bare skal nyde nuet i stedet for at bekymre sig om i morgen?

Jeg har ski haft mange kæreste på min vej. Men underligt nok var det først da jeg mødte ham jeg har nu, at jeg bare var helt sikker. Og det var jeg fra 1.dag af, selvom jeg ikke kendte ham. Jeg var vel bare nået dertil i mit liv, hvor jeg var klar til et livslangt fast forhold. Han var nu ikke så sikker i starten som jeg var, men efter 7 år er vi da stadig forelsket i hinanden :D

Pøj pøj med det *SS*

Super indlæg, jeg er helt enig !

Hilsen Anette

Anmeld

4. marts 2008

H+S Skjolgborg.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.