Hej.
Det er kun dig selv der i den sidste ende kan fortælle dig hvad der føles rigtigt. Det gælder om at mærke efter, og bruge sine fornemmelser.
Jeg havde også engang et flip med at man skal kende sin partner og være sammen i mindst 3 år, før man planlægger sådan noget. Men efter at have været forlovet med en dejlig og trofast fyr i 4 år, som derefter var mig utro med en veninde mens hendes fyr filmede det. Så er jeg nu ikke så sikker på at det har noget med tid at gøre.
Jeg tror da stadig på at der er større risiko, hvis man ikke har kendt hinanden så lang tid. Men så har jeg også lidt den der. Hvor der ikke handles der spildes *S* Og hvis man så lige tænker sig om, hvad er så det aller værste der kan ske? Og mon ikke man bare skal nyde nuet i stedet for at bekymre sig om i morgen?
Jeg har ski haft mange kæreste på min vej. Men underligt nok var det først da jeg mødte ham jeg har nu, at jeg bare var helt sikker. Og det var jeg fra 1.dag af, selvom jeg ikke kendte ham. Jeg var vel bare nået dertil i mit liv, hvor jeg var klar til et livslangt fast forhold. Han var nu ikke så sikker i starten som jeg var, men efter 7 år er vi da stadig forelsket i hinanden :D
Pøj pøj med det *SS*
Anmeld