aarg.. Tøre læber ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Trine89

Jeg har sår'n døjet med tørre læber de sidste par dage.. :s

Jeg plejer at kunne bruge en læbepomade, men det hjælper bare ikke.. Jeg bruger den der mentholatum lipbalm. og den har altid kunne hjælpe.. men bare ikke denne gang.. 

nogen der har nogle gode råd til hva jeg kan gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

CA

Her har mentholayum også svigtet mig, så jeg har været min faste følgesvend utro og brugt 60kr i bodyshop på et vidunder af en læbepomade. Den hedder HEMP lip protecter og kan klart anbefales

Anmeld

11. november 2010

Trine89

Carina87 skriver:

Her har mentholayum også svigtet mig, så jeg har været min faste følgesvend utro og brugt 60kr i bodyshop på et vidunder af en læbepomade. Den hedder HEMP lip protecter og kan klart anbefales

Det nok også lige før det er sår'n noget jeg må ud i.. 

pisse irriterende

Anmeld

11. november 2010

Tanja84

Trine89 skriver:

Det nok også lige før det er sår'n noget jeg må ud i.. 

pisse irriterende

Jeg har altid kunne bruge alle mulige helt alm. læbepomader, men er desværre også her blevet svigtet indenfor det sidste år. Jeg bruger derfor nu udelukeknde læbepomaden fra Dr. hauska og DEN HJÆLPER.

Den koster 70 kr. ,men er alle penge værd (holder også meget længere end de andre billige).

Anmeld

11. november 2010

sarahb

Tanja84 skriver:

Jeg har altid kunne bruge alle mulige helt alm. læbepomader, men er desværre også her blevet svigtet indenfor det sidste år. Jeg bruger derfor nu udelukeknde læbepomaden fra Dr. hauska og DEN HJÆLPER.

Den koster 70 kr. ,men er alle penge værd (holder også meget længere end de andre billige).

Anmeld

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

neutral læbepomade stift gjorde underværker for mig da mentholatum svigtede (og gør i øvrigt stadig underværker)

Anmeld

11. november 2010

Trine89

Tak for jeres råd alle sammen.. 

det er jo bare starte fra en ende og se hva der hjælper  

Anmeld

20. november 2010

sus73

Kan helt klart anbefale Blistex Lip Relief Cream - kan bl.a. købes hos Matas og i Føtex. Er ikke særlig dyr. 

Anmeld

20. november 2010

Trine89

sus73 skriver:

Kan helt klart anbefale Blistex Lip Relief Cream - kan bl.a. købes hos Matas og i Føtex. Er ikke særlig dyr. 

Mange talk for svar.. 

Jeg fik bekæmpet de tørre læber med en læbepomade fra Anglamark (eller hvordan det staves)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.